Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na vrcholu mechanického věku

12. 06. 2007
0
19
884
Děsivá mentalita mraveniště,plně oddána řádu
tvrdá práce,zánik rozkoše,nezadržitelnost proudu
běžící pás přes staletí hojnosti a strádání
neúnavný průmyslový velitel cyklu opotřebování

Přístroje valící se z nekonečné řeky plastu a kovu
plnit snadný úkol výroby v horečnatém rytmu

Kupecká kultura,kultovní oslavy pracovních dnů
architektura továren,záplava zmetkových výrobků
hypnotické vlídnosti devastačních karnevalů


19 názorů

domin.go
13. 06. 2007
Dát tip
...nebo obojí:)))

koník je mluvka! ...teda ne... mluvčí!!! :o)

domin.go
13. 06. 2007
Dát tip
koník to řekla za mě

četl jsem vás ta póza mě prostě zaujala,z čeho si čerpal??

domin.go
13. 06. 2007
Dát tip
avi

domin.go
13. 06. 2007
Dát tip
proč jako póza? já se do ničeho neseru.stejně si mě nepřečteš,ani koníku (která mimochodem píše většinou úžasně),kdybys chtěl inspiraci od nějakejch dobrejch autorů tady tak třeba pseudovíla,sidonia,pablo_honey,print,cerna_lovkyne a x dalších...neivm o jaký póze mluvíš

ten vzor,to je ta póza?

domi - já často :o)

domin.go
13. 06. 2007
Dát tip
mě tady dáváš za vzor jo...to je milý:)))koníčku:))))

tak napiš jaká je,když ti svévolná manipulace s jedincem není od společnosti dostatečný dar. my všichni ji tvoříme. ty nerozdáváš dary? my jsme iluze.

k přečtení bych ti doporučila třeba zrovna domin.ga... :o) vždycky víc věřím těm co píšou o svých po/citech prožitcích vítězstvích a prohrách než těm co umělecky ztvárňují světonázory a hesla... neznám tě, tak to neposoudím ale opravdu se tím zaobíráš? o tomhle přemýšlíš a tohle se ti před spaním honí hlavou?

a jaká je?

společnost je k nám tak vlídná,že nám dovoluje oslavit naší destrukci.

Fairiella
12. 06. 2007
Dát tip
Nevím, tohle mi zavání takovými těmi lidmi, co poslouchají hip-hop a podobný věci, a i ty názory a tak, v jiných tvých dílech. Je mi to prostě nesympatické, omlouvám se, jestli máš na to jiný názor nebo tak.

co pro tebe znamená postava v kapuci s kšiltem?

Fairiella
12. 06. 2007
Dát tip
No je to lepší, než to předtím, ale zdá se mi, že vidím za tvým textem obrysy postav v kapuci a s kšiltem a to prchááám, sorry :) Radím si zajít kouknout na jeden západ slunce a uvidíš i jiný barvy světa, který by možná v básni i ten děs mechanického světa prohloubily, v rámci kontrastu a tak. Mi přijde, že takových děl už tu bylo, jaj, ba i lepších, a chce to už psát trošku z jiného úhlu pohledu. Nuž mrkni třeba na tvorbu autora Ultrainfernal, ne že bych mu chtěla dělat reklamu, ale chci :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru