Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky

14. 06. 2007
7
18
1437
Autor
Pipka

Myšlenky......

Je tma!……Prší!…..Ležím ve vaně s oknem do nebe a přivírám víčka….po tváři se brodí černé potůčky řasenky….Ne e!!!….Nebudu to dělat…..Nebudu se odmalovávat do vany,když je teprve odpoledne a já ještě nejdu spát….to se přece nemusí…..vůbec nic se nemusí…..moje babička vždycky říkala….musí se jenom umřít…..rok už to neříká…..Bubnuje!!!…..Ten déšť bubnuje!!…..Zavřu oči na doraz ……a má fantazie začíná pracovat…..je to zvláštní….ta teplá voda….ty bubny….můžu být kdekoliv….na světě,když zavřu oči…..Kdokoliv…….Je ticho…..Nikdy není úplné ticho….pořád je něco k poslechu…..vítr, les, ptáci, praskající dřevo, valící se kamení….Jo…… není nad dům mezi skalami…..Podivná kombinace …ta voda a déšť…..Miluju déšť…ale nemusím přece jen kvůli tomu….ležet venku v louži……Miluju ho za sklem….co kdybych otevřela okno?!….Bude padat přímo do vany….mám ráda dělat věci, které jsou neobvyklé…..kolikrát si lidé něco myslí, že by to udělali….ale já jsem jiná….většinou jdu a udělám to….mnohokrát….už odmalička…..zajímá mě, jaké to je, dotáhnout věci do konce……Když jsem byla malá….hodně malá….říkala jsem si jaké by to bylo opéct rybičku z akvárka na pánvi…..říká si to hodně dětí….teda, když maj doma akvárko…..Udělala jsem to!!!!!….Bylo mi pět!……Dodnes na to myslím a říkám si…..škoda, že nemáme akvárko…..nepamatuju si jak to skončilo…..Prší mi do vany…….Zase!! Udělala jsem to…..vždycky to nakonec udělám…..jinak bych se ukousala touhou…..Mají to se mnou těžký….ti co se mnou musejí žít…..Jsem ráda sama!!!!…..Můžu si ležet ve vaně a myslet na co chci…..dělat co chci….být co chci….dovedu to k naprosté dokonalosti…..jako už tolikrát…..Tak co budu dneska?!…..Honeeeeem…..Královna….která odpočívá v lázni…??? Afričanče, koupající se v Nilu….??? Bohatá panička ve vířivce…??? Musím kopat nohama…..a to se mi nechce…..Budu tedy královna…..nemám dneska nějak náladu být afričanče…..znám se….. vím, jak by to dopadlo…..zase sežrána za živa….achjooo…..Jsem královna……přileju si olej do vany….leju si ho po sobě,aby to stálo za to…..musím cítit jak voní ……namažu si ho pod nos…..alespoň mi voní svět…..Zabořím své tělo do vody ….na těle mám mastné skvrny…..jakby taky ne……lahvička s olejem je prázdná……na snech se nemá šetřit a já to stejně neumím……Kolik mám asi služebných…???Tři….čtyři…pět..?? Ať nežeru …pět….jsou krásné…..mladé…..a mají bujné poprsí….červený tvářičky…..je tu vedro….voda je horká…..všude je cítit vlhkost…..jsou celé mokré….chudinky…..sukně vykasané až do pasu…..smějou se….zvonivě….krásně sladce…..Jsem stará…..stará,chytrá a nemocná královna….cítím ,že mě mají rády….Mohla jsem klidně být krásná ,mladá a zdravá….je to můj svět ….já si ho vytvářím….ale nechci…..chci být chytrá….a milovaná…..chci, aby byly krásné…..protože je to krásný pohled….pohled na tváře plné života…dvouřadé úsměvy….Do pytle nejsem já masochistka…..??? Ony jsou krásné a mladé a já stará a nemocná…??? Nejsem…!!!!! Všechno má svůj půvab…..možná ony koukají na mne a chtějí být jako já……moudrá a všemi milovaná….i přes dráhy stáří v mé tváři….poznají,že jsem taky byla krásná…..Voda je studená……lahvička s olejem prázdná….No nic….zítra je taky den…..ach joooo….budu muset být afričanče.

18 názorů

Dahlia
09. 05. 2008
Dát tip
tohle mě nějak neoslovilo..

Cornelie
22. 12. 2007
Dát tip
Souhlasím s tím, že myšlenky prostě ukočírovat nejdou, i když občas se to povede aspoň malinko, díky volným asociacím, které se odehrávají právě v tomto dílce:) Jinak dílko je celkově sympatické:) P.S.: taky ráda dělám neobvyklé věci:)akorát nemáme nad vanou okno:)

Pipka
13. 08. 2007
Dát tip
Alfonso...Beru to pozitivně...když napíšu něco a vytknou mi jenom ty znaménka...je to vlastně mooooooc dobrý..:o)

Pipka
13. 08. 2007
Dát tip
Avox...anoooo!!! Převážil:o)Jeden jediný stačí a vše je zapomenuto..:o)Jenom to sem dej...ráda si budu představovat čínskou princeznu a možná si jí i půjčím,třeba na večerní koupačku:o))

Pipka
13. 08. 2007
Dát tip
Avox...anoooo!!! Převážil:o)Jeden jediný stačí a vše je zapomenuto..:o)Jenom to sem dej...ráda si budu představovat čínskou princeznu a možná si jí i půjčím,třeba na večerní koupačku:o))

avox
13. 08. 2007
Dát tip
převáží můj hlas ty méně příznivé ohlasy? Nic nekočírovat, když myšlenky plynou, nechat plynout, mně se líbí, včetně závěru... připomnělo mi, když jsem sama byla čínská princezna s rudými draky na župánku, jen jsem už nenašla odvahu to sem po letech napsat... :-)) */

nekočíravat...je to super, dokonce tam prosvítají ta místa, kde už už přejdeš do "mládeži nepřístupného", ale je dobře, že tam nepřeskočíš...je v tom trochu napětí :o)

Pipka
12. 08. 2007
Dát tip
jt....a vidíš mě zrovna přišel závěr vtipnej právě proto,že jsou to mé myšlenky tak si můžu i přikazovat .Stejně jako si musíš ráno přikázat vstát na budíka. A propó.....víš co je na světě pitomejch věcí a přesto se líbí...??? :o))) Tak ber život s úsměvem a né tak kriticky....

Pipka
12. 08. 2007
Dát tip
Pro Bad girl a její fans.....myšlenky se kočírovat nedaj a už vůbec né proškrtávat či urovnávat aby to bylo pro vás čtivé.Jsou to mé myšlenky a to jsem je ještě hodně proškrtala,urovnala a kočírovala.Kdybych tam dávala vše co se mi v tu dobu honilo hlavou bylo by to plné nepřístupných věcí.Ale je fakt,že to by asi bylo čtivé..:o)))Ale jestli vy máte myšlenky pěkně hezky srovnané...tak smekám ...páč nikoho takového neznám...

Pipka
12. 08. 2007
Dát tip
jt....a vidíš mě zrovna přišel závěr vtipnej právě proto,že jsou to mé myšlenky tak si můžu i přikazovat .Stejně jako si musíš ráno přikázat vstát na budíka. A propó.....víš co je na světě pitomejch věcí a přesto se líbí...??? :o))) Tak ber život s úsměvem a né tak kriticky....

jt
08. 08. 2007
Dát tip
závěr je pitomej - strašně pitomej, když se na začátku dušuješ, že nic nemusíš a na konci musíš bejt afričanče, aniž by to dávalo smysl, když máš určitě dost fantazie na to, abys mohla bejt cokoliv dalšího - hm ? škoda - úplně mi to pokazilo dojem. a to jsem to přečet celý a nenudilo mě to a to povídky moc nečtu (tady).

satannáš
14. 06. 2007
Dát tip
mě se naopak forma líbí, sedne k dílku, kolikrát nám hlavou lítá spousta myšlenek a v dosti případech se dají těžko naráz ukočírovat a toto je o myšlenkách T

Winter
14. 06. 2007
Dát tip
No jo no. Opět zopakuju, co řekla BAD_GIRL. Prostříhat upravit. Některé asociace totiž nejsou vůbec špatné a stálo by za to, je krapet rozpracovat.

Ay´Le
14. 06. 2007
Dát tip
pouhy asociace..jako celek to nema pro me prazadny vyznam..jak rekla BAD_GIRL chce to pro publikaci urovnat proskrtat a proste to cely nejak upravit

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru