Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ALE ŽIJEM..

23. 02. 1999
0
0
1594
Autor
snoopy

Žijeme v prázdnotě ostnaté dráty ježí se na plotě zlámané hnáty Zlámané loukotě nemáme záplaty nemáme na nitě ani dost sil A i kdyby kousek té nitě zbyl, co s ní? Uškrtit myš, uškrtit myš, a z těch dvou myší si mikroplyš dáme na kanape. Že prolili jsme krev? Ať si kape, ať si kape. To my si zatím dáme jiný kafe. Že máme se zač stydět? Tak na pár chvil, to aby se neřeklo. Měli byste vidět kolik už nám krve hrdlem proteklo.. Sami to nevíme, a už ji ani nejíme ani nepijeme prostě ji jenom oknem vylijeme. Když lítají třísky kací se les. A až zmizí, zítra či dnes, uvidíme, vsadíme se že neštěkne po něm jedinej pes. A co na tom, že polární lišky nebudou mít kde bydlet? Viděli jste někdy nejsevernější šířky? Samý kry, jen samej led. Jestli se nám to podaří tak všechen led se odpaří. Jak jinak tam chcete žít? A že bude všude voda? No, nevadí, apoň můžem ještě rybařit.. A v nejhorším případě je tu jedlá soda. Říká se tomu totiž názorová shoda: Hůř nebo líp, ještě žijem, tak co?
AHED
10. 03. 1999
Dát tip
riskuješ, jen se neboj...jako všichni co tu spí...

snoopy
03. 03. 1999
Dát tip
naokap, vděčný jsem já tobě a neboj, já nikdy neriskuju (ba ne..)

maprach
27. 02. 1999
Dát tip
Ta "depresivita" je stejně jen otázkou přístupu k životu, to, myslím, už dávno víš. Uměním není spadnout do bláta, uměním je nezůstat v něm ležet. A s tím vyhazováním bych tak rychle nepospíchal. Jednak se mi to moc líbí, takže bych se mohl pořádně naštvat (to radši neriskuj. . . :-) a jednak tím právě napomáháš "oddeprimaci", za čož jsem ti nesmírně vděčný.

snoopy
25. 02. 1999
Dát tip
nech toho, červenám se :) já si to o sobě nemyslím
naopak, písmák je děsně "depresivní", ve srovnání s ostatníma věcma bych půlku svej nejradši vyhodil hned a tu druhou až za tři vteřiny
ale stejně vás mám rád, i tebe, básníku printíku

Print
24. 02. 1999
Dát tip
Vodo a soli! Je vás zapotřebí, ale máme taky tebe, básníku!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru