Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Špionáž

15. 06. 2007
0
0
1063
Autor
Sutech

Príbeh z prostredia Star Gate Web Game...

U Sutecha v kancelárii, 11:00 svetového času...

Z telefónu sa náhle ozvala správa sekretárky: "Pane, nedá sa zastaviť, on sa dobíja dnu. Je tu Generál Hammond a nalieha na mňa, aby som ho pustila"
Sutech sa natiahol za gombíkom, ležiacim hneď pri červenom regulátore osvetlenia, tak známom na základni hlavne medzi vojačkami a nohami jeho mladej sekretárky Ashley Moorovej. Dvere sa otvorili. Otvorilo ich mohutné hydraulické zariadenie vstavané v stene, preplnenej jeho fotkami vojnových konfliktov z rôznych častí vesmíru či vyznamenaní a medailí, to zariadenie bolo už v tak katastrofálnom stave, že pri otváraní bolo stále počuť čudné syčanie a akési vŕzganie. Dvere sa otvorili a dnu vošiel holohlavý starček s čiernymi topánkami pod čiernymi nohavicami s opaskom z napodobeniny kože a s úbohou sponou strieborného lesku z čoho som spoznal, že je to armádny zamestnanec. Do nohavíc mal zastrčenú modrobelasú košeľu, nad ktorej ľavým vreckom mal znamenia SG1 a toho, že je generálom. Sutech sa postavil a chystal sa mu podať ruku, no v tom Generál spustil: "Pane, prišiel som sem, hneď ako som dostal správu z pozorovacieho strediska od kapitána McClayna, že v spolku ľudských rás, v tom spoločenstve zlodejov sa chystá vzbura proti Spojenej Zemi. Pred dvoma dňami sa na neznámej planéte v základni krytej rušičkou signálu uskutočnil koncil všetkých vodcov aliancií. Práve kvôli tej rušicke sme informácie o rozhodnutí rady vodcov aliancie dostali tak neskoro. Pane, oni už zbroja. ". Generál si sadol na stoličku a Sutech ešte stále stál a premýšľal... "Musím tam ísť! " Povedal.
Sadol si do svojho mohutného kresla z teľacej kože a zdvihol telefón, z neho sa mu ozval sladký prenikavý hlas slečny Moorovej: "Prosí pane? ", Bola to sekretárka s najdlhšími nohami široko- ďaleko, pravdaže nepočítame Rosenbaunovu, tá je chlpatá, odporná a pri pohľade na jej chrup sa každý zamyslí nad porekadlom: "Darovanému koňovi sa na zuby nepozeraj" čo sa našťastie nedalo uplatniť na nej, jej chrup bol až ohromujúco vyčnievajúci von z dutiny ústnej a ten zápach , ako keď hovoríte s hijenou, ktorá práve dožrala korisť- nič príťažlivé. Niekedy sa ani nečudujem, že sa pridala do armády. Asi plánuje zkoliť nepriatela dychovou bombou. "Potrebujem, aby ste mi hneď zavolali velitela rozviedkovej jednotky. Áno pane, hneď to bude."

V kancelárii kapitána Davida Foha, veliteľa rozviedkovej jednotky, 11:34 svetového času...

Zvoní telefón... "Prosím? " Ozval sa chrapľavý hlas, z ktorého bolo cítiť miernú tajomnosť, "Minister Sutech potrebuje, aby ste sa k nemu okamžite dostavil! " David vstal od stola a rozbehol sa k výťahu...

Medzitým u Sutecha v kancelárii, 11:35 svetového času...

"Slečna Moorová, nech mi pripravia goauldskú maskovateľnú loď!" Sutech sa postavil, zo šuflíka plného papierov vybral svoju zbraň a ploskačku, ktorá tam ležala už od jeho poslednej špionážnej akcie spred piatich rokov...
Do kancelárie dorazil David Foh a mohlo sa vyraziť, bez všetkého, len s hŕbou NaTritou sa vydali mimo obývanej časti mliečnej dráhy...

V Hataku, 23:43 druhého dňa, svetového času...

"Pane, kam presne máme doraziť? Dostal som súradnice planéty, pán Foh môžte zapnúť hiperpohon a maskovanie... "

Na neznámej planéte, 03:27 tretieho dňa, svetového času...

Sutech a David Foh pristáli v akomsi pralese, korého stromy mali modrastý nádych a listy sa zfarbovali do červena.Pôda bola mäkká, akoby vlhká, ale na dotyk bola suchá, ba až veľmi suchá. "David, spozoroval som 5 mesiacov, na ktorých sú určite umiestnené tie rušičky signálu, podľa všetkého sa ozbrojené jednotky nachádzajú na tejto planéte, musíme získať nezvratné dôkazy, že je to tak a potom zničiť planétu ... " Ďalej šli pralesom až sa dostali na okraj akéhosi útesu, z ktorého videli na širokú rovinu rozprestierajúcej sa až za obzor, na ktorej bola sústredená armáda ohromných rozmerov, všade kde sa ľudské oko pozrelo, bol Perun či akási tá Volga tanky T-95ky stali v šíkoch ako ohromné zátarasy - "Musíme to zničiť a to za každú cenu !". "Pane !" David Foh vytiahol svoj fotoaparát a všetko začal fotografovať.Snímky si ukladal priamo do svojho Palmtopu... Po získaní nezvratných dôkazov sa obaja vrátili späť na svoj Hatak a odleteli.

V Hataku, 01:38 piateho dňa, svetového času...

"Pane podal som hlásenie. Zem už vyslala hlavice typu PP (planeta- planeta) mali by dopadnut o 3- hodiny.Môžme sa vrátiť, všetko je vybavené. " Foh si ukľudnene vydýchol a utrel si čelo...
"Toto tu, len začína..." Poznamenal Sutech


TO BE CONTINUED


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru