Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rýchla zmena (2nd part of Špionáž)

15. 06. 2007
0
0
872
Autor
Sutech

Príbeh zo sveta Star Gate Web Game...

Náhla správa od Anubisa...

V Hataku, 04:21 piateho dňa svetového času...
Na sygnalizačnom panely odrazu zablikalo svetielko, nikto si ho nevšímal , až kým neblikalo tak silno, že spuslilo alarm. David vyskočil zo spánku a z nejakého uslintaného sna, čo bolo poznať na fľakoch jeho košele, nosil protézu už od svojich 19 rokov, v tom čase nastúpil do týmu SG13 a hneď na jeho prvej misii ho odhalili, zajali a mučili, vytrhali mu postupne všetky zuby , takže teraz, keď má už blízko k tridsiatke pôsobí ako starček. Rýchlo si vybral protézu z pohára položenom na stolíku pri kresle, zobudil Sutecha, nasadil si ju a prevzal správu... Na monitore sa objavil Zástupca Anubisových goauldov, Sova: Sutech potrebujeme tvoju pomoc, Antici sa chystajú zničiť našu rasu, potrebujeme ťa tu, aby nás Antici nechali žit aj ďalšich pár  vekov. Si výborný politik, taktiež potrebujeme aj iných dobrých pol.......... Na monitore sa objavilo už len blikanie a akési chrapčanie. Sutech nemohol predvídať, čo chcel povedať ďalej a akú dlhú správu vlastne poslal... Sutech vedel, že Anubis mu už  párkrát v jeho osobných problémoch pomohol a teraz, keď ide o zánik celej rasy ich nemôže sklamať... Sutech pripravil zmluvu, Davidovi navreli žily a povedal: " Nech umrú, nech skapú, goauldi si nezaslúžia nič iné a naša rasa z toho aj tak nebude nič mať! Nechoď ! "  Sutech, chápal Davidovu možno trochu prchkú reakciu, prešiel rukou po svojej jazve po symbionte, ktorý mu u Reetou vybrali pomocou asgerdskej technológie a spomenul si na všetky situácie, pri ktorých mu práve goauldi zachránili život a spomenul si aj na situácie boja za ľudí. "Neboj sa David, idem tam a pomôžem im, ak sa mi to podarí vrátim sa. Pokiaľ by sa tak nestalo tak po mna vyšlite pátraciu čatu, budem ti posielať správy o svojom pobyte a prezidenta budem pravidelne oboznamovať o dianí v rase."
Sutech sa opäť posadil do kresla, podoprel si hlavu rukami, oprel sa a zavrel oči, akoby spal...

Audiencia v prezidentskej kancelárii, 16:37 piateho dňa svetového času...
Kancelária bola prevedená vo viktoriánskom štýle, prezidentský stôl bol z hnedého ebenového dreva s ručne vyrezávanými ornamentmi, hneď som vedel, kde sa strácajú fondy zdravotníctva...
"Povoľujem vám opustiť Zem. Pod podmienkou, že nás budete pravidelne informovať o dianí v rase! Sutech zasalutoval, otočil sa a aj so svojím sprievodom  a odišiel z kancelárie prezidenta...


To be continued

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru