Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Les :-O

15. 06. 2007
1
26
1384
Autor
Sutech

...

 

Akej farby je les?


Keď ste v ňom, hrá sa na paletu farieb rôznych období, zelená, hnedá, oranžová, žltá...

Vlastne sú v ňom obsiahnuté všetky farby a odtiene.


Keď stojíte pred lesom a chcete doň vstúpiť , má zelenú a hnedú farbu a odtiene týchto dvoch...


Keď , ale vidíte les z diaľky,  je modrý...


26 názorů

Sutech
29. 06. 2007
Dát tip
No vidis...;-) (nemas nahodou modre sklo???)

ivana.b
29. 06. 2007
Dát tip
cez moje okno je les vážne modrý...

Sutech
26. 06. 2007
Dát tip
Dik...

dazdozienka
17. 06. 2007
Dát tip
?????!

Sutech
17. 06. 2007
Dát tip
:-D

dazdozienka
16. 06. 2007
Dát tip
hm a podla mna to ani nie je basen povedat ze 'v dnesnej dobe'mozno posobi cudne, ale kedze tu uz vsetko bolo[aspon tak to vyzera]hladaju sa nove moznosti a vzdy je zaujimave ked prave ty prinesies novy pohlad. pre mna si nepriniesol, napisal si par faktov. ja sa v lese pohybujem a neodvazim sa o nom takmer pisat pretoze niektore veci su pre mna posvatne.mam dojem ze tie veci zneuctim spracovanim...

Rabb
15. 06. 2007
Dát tip
určitě by šlo napsat líp.. ..tohle je takový.. ee.. ..můj názor, že.

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
Pa. Idem do mesta...;-)

Ay´Le
15. 06. 2007
Dát tip
heh jo zalezi taky na ctenarovi..ale nekde neni nic moc co:))

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
To mi nevadi, ne kazdy sii musi neco z neceho odnest, kdyby to tak bylo zijem v dokonalem svete...;-)

Ay´Le
15. 06. 2007
Dát tip
mno jo sice se rika jakoze clovek ma psat pro sebe ale kdyz uz to nekdo publikuje tak by to melo mit v sobe moznost ze si z toho ctenar neco odnese ja si z toho osobne neodnesla zhola nic:) lec to je jen muj nazor

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
Pre jeden obraz - les bol cely modri - ale inak je zeleny - hra fariem a klam sposobeny vzdialenostou. mozno som cudny no ja to pisem ako chcem a ako sa mi to zda byt spravne.

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
kde by neobstali ? U bezneho citatela, starej babky, mladej melancholickej kocky, alebo snad u nejakeho cloveka zkazeneho novou dobou a az prilis ztrpnuteho ? U koho ? Usmev a zmurknutie...;-):-)

Ay´Le
15. 06. 2007
Dát tip
a? nejaky jakoze duvod vzniku? nebo proc to?

..povedzme to takto keby dnes sa snazil pisat basen a la sladkovic hviezdoslav alebo kto...napr. jazykom...tak by vyznel prinajmensom smiesne...a ze sa o to vela ludi pokusa... ...a dnes uz take gramaticke rymy na akych kedysi ficali...niekt. basnici...by neobstali..usmev...

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
Basne v čitankách mi posluzili len ako priklad. ..... A myslim ze ten "dnesny pohlad" je dost cudny pojem, pretoze dnešny svet obsahuje nespočet "dnešných pohladov"...;-) To my snaď uznáť môžeš :-)...

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
Nie, keby si povedal, že je les modrý tak by to nebola kritika, ale dôkaz že si to pochopil... Keby si napisal, ze sa ti predsalen ten les nepaci pokial je modry, tak by som si vymyslel akurat to, že je tmavomodrý a uuuuž by sa ti páčil...;-)

..nie vsetky basne v citankach strednych skol by obstali z dnesneho pohladu... ...ano tak les je modry super... ...ale keby som povedal ze les je modry...tak si zasa vymyslis nieco ine...a to je kuzlo poezie vsakze...

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
A PLS pis kritiku k danej basni, pre lepsi prehlad...;-) Dik.

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
Tak pozri, mne nešlo o žiadny extra srdcervuci zmysel poukazujuci na kontrast medzi blizkostou a vzdialenostou... :-D ja som len chcel poukazat na to ze ten les je modry... A co mas proti basni o tom hrade absolutne nechapem...:-D Tie slova sa tam asi opakuju kvoli nejakemu zmyslu- kvoli zmyslu tej basne, ak si spomenies plno autorou a aj slovenskych vo svojich basnach opakovalo slova vo versoch, je nato aj taky zaujimavy termin, ktory nepoznám... Ale predsa su ich basne v citankach strednych kol...;-)

..zeby o lese a ludoch...a blizkosti a vzdialenosti...a poznani a nepoznani?...

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
Aka je podla teba podstata tejto basne??? :-D

...nu...jedna za obe...v basnach mi pride ze vobec nejdes k podstate...hrozne jeden obraz obkecavas...pricom opakujes slova... ...chce to trochu zdynamizovat konstrukcie... ..hm....

Sutech
15. 06. 2007
Dát tip
???

dazdozienka
15. 06. 2007
Dát tip
? obdobI

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru