Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mouchy v umyvadle

16. 06. 2007
2
10
1010
Autor
Smeták

opět mě nic nenapadá..snad jen že budu rád za komentáře

Všechno je zbytečné
jsme jen mouchy v umyvadle
které čekají až je spláchne voda
všechny stejné a přece
se nedomluvíme
abychom zadělali špunt
bylo by to nefér vůči
mouchám s modrýma očima
které říkají že to nikam nevede
až nás zbyde jen hrstka
pak už bude pozdě na
zadělání špuntu
mouchy červené modré či bílé
však vy to víte
...stejně zahynete

10 názorů

evouš
05. 07. 2007
Dát tip
dobej nápad*

Líbí se mi název... a možná i abychom zadělali špunt... jinak takové... slabší...

Oldjerry
17. 06. 2007
Dát tip
No já zas razím tezi, že se musí žít dokud to jde a nemyslet na konec. Když už tu na tu chvíli jsem, tak ať to stojí aspoň trochu za to....

Ay´Le
16. 06. 2007
Dát tip
myslenku to ma a moc neim co k tomu napsat hloubeji..je to zvlastni..tim pojetim

Jerry_Shit
16. 06. 2007
Dát tip
Prolog jsem pochopil dobře, ale myslím si, že když nevíš, co do něho, tak tam nic nepiš - to je jednoduchý, ne? A báseň mi přišla teda taky jako rychlokvaška, ale myšlenku jsem v ní našel. P.S.: Já nezahynu, já jsem ZELENEJ mušák! :)))

Tak to sem blbě pochopil,bylo to tím,že bylo ráno .-)

Smeták
16. 06. 2007
Dát tip
to že mě nic nenapadá nebylo k tý básni, ale k tomu prologu...)

Hmm,tak ty mouchy s modrejma očima mě zaujaly.. celkově mě to přišlo takový mimoběžný,je cítit spontánnost při tvoření (viz prolog).Hledám a snažím se přiřadit tomuto trochu symbolistickému dílku nějaký skrytý význam,ale moc věcí mě zrovna teďka nenapadá.. budu se zřejmě muset zeptat osobně,jak to básník mezi řádky myslel.. PS.: I díla,když tě nic nenapadá,nejsou zas tak bezrozměrná..

Norsko 1
16. 06. 2007
Dát tip
tři první řádky jsou dobré :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru