Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jak na ženy?

17. 06. 2007
3
9
570
Autor
suvurov

žádnej prolog

O tom že ženy často nemyslí vážně vše co řeknou svědči mimo jiné i příhoda kdy mě jistá Pavlína P.skoro rozkazem řekla abych si jí za žádných okolností nikdy nevšímal.Proto mi jednou utekl pes plemena bojovného a jindy rozkošnou Pavlínku zahnal na korunu nevysokého stromu.  Pochopitelně její žádosti o pomoc sem nemohl vyhovět...

I přes svoji urputnou obhajobu že sem se držel jejího přáni sem obdržel zvláště bojovnou políček...Tak já už vlastně nevím jak to ženy s námi muži vlastně vůbec myslí.

Jedinej způsob jak tomuhle přijít na kloub bylo (a ted´se podržte)NASTUDOVAT TO!

 

Studijního materálu je v dnešní době je více než dost.Proto si i VY můžete dnes zjistit o ženách cokoli.Například kolik mají průměrný počet zubů,končetin a chlupů ,co je to kravský postoj nohy do X nebo dalši důležité aspekty nezbytné pro budováni kvalitního vztahu.

Moc sem neporozumněl článku MUDR.Uzla o zevních rodidlech ale i stímto sem si bravurně poradil nákupem pornografických časopisů v namátkou vybrané trafice.Ale tyto časopisy v zásadě neberte vážně.Například vám osobně nedoporučuju hrát si na tajemného fotografa žen ve sprše.Jednak dříve nebo později dostanete do držky ale onak vám zcela jistě začne rezivět váš fotoaparát...

Dalším důležitým pomocníkem v rukou muže je psychologie.Pokud se vyhrabete z ironických textů o spořivosti žen,jejich kuchařskému umu a skromnosti v odívání zaujme vás článek o ženské logice.Podle vědců žena nikdy neříká pravdu a tak odpověd´ zápornou myslí jako odpověd´ kladnou.

Takže teprve tehdy když jste vyzbrojeni antropologickou,pornografickou a psychologickou teorií můžete jako já vyrazit do terénu lovit ženy.

 

Mohu vás osobně ujistit že výsledky mojeho praktického zkoumání sou naprosto senzační.Ze všech dotázaných mě odmítlo pouze necelých 20%procent.Tedy ženy řekli na dotaz "chceš semnou chodit " "ANO"což podle logiky ženského mozku znamená "NE".

Takže závěrem vám radím studujte a ono se vám to časem vrátí.já sem našel zalíbení v balení žen proto vám to tu jen v krátkosti píšu a hned jak to odešlu jdu zase do terénu.

Děkuji vám všem...


9 názorů

Elyon
19. 12. 2007
Dát tip
No wau, aké sú tie ženské nakoniec úplne jednoduché jednobunkové živočíchy bez schopnosti rozmýšľať logicky... Podľa tej tvojej logiky hovorím: "Áno, páči, strašne páči." teda to vlastne znamená nepáči. Aspoňže ženy dodržujú interpunkciu...

sidonia
22. 07. 2007
Dát tip
chyb jak prase, ale co uz jinak napad dobrej, mozna to chtelo trosku vic rozpracovat, pohrat si s tim...

Zmíněná věta: "Jednak dříve nebo později dostanete do držky ale onak vám zcela jistě začne rezivět váš fotoaparát..." Má být zapsáno takto: "Jednak dříve nebo později dostanete do držky, ale jinak vám zcela jistě začne rezivět váš fotoaparát..." To zase pardon, ale ta věta má smysl. :)

Chybá interpunkce. Studijního materálu je v dnešní době je více než dost. (???) Máš problémy dělat čárky nad i. stímto/ s tímto Jakože jsem toho určitě dost přehlídnul, protože jsem to přečetl jen tak laksně - stejně tak, jako jsi to ty napsal. (Vsadím se, že jsi si to po sobě vůbec nepřečetl.) Jak na ženy? Slibný název, ale obsahově bohužel výrazný pod průměr.

tú ženskú logiku si si mohol síce odpustiť, ale ostatok si zaslúži tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru