Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak žijeme?

08. 10. 1999
0
0
2083
Autor
slavek

Báseň vznikla v okamžiku čekání na Špuntíka. /Proto mu jí s úctou skládám k nohám.

Pod tichým závojem muších křídel pod laskavou slupkou horkých vřídel, pod eufórií doteků, citů, lásek, pod vězením majetků a výplatních pásek. Žebříček hodnot odsunut do pozadí, ukřižován ten, jemuž to vadí. My s davem křičíme, ve prospěch zloby, a hněvem se dusíme, toť znamením doby. Žijeme ze smrti, z utrpení druhých vsazeni do země, v základech tuhých, kráčíme po cestě, jež nemá cíle společně zničit svět, rvát šaty víle.
kačka
17. 10. 1999
Dát tip
Slávku, druhá sloka zasáhla, a vůbec celé je to o nás, bohužel. Moc pěkně řečeno.

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
Špuntíčku, to je v pohodě, vůbec mi nevadilo čekat.

Špuntík
15. 10. 1999
Dát tip
NO, já za to nemohl, že mi to přes tu prahu trvalo tak dlouho, ale je to hezký, i když mi výplatní páska nepřipadá důležitá, i když je potřebná k životu....jinak díky, že si počkal...

Tynic
11. 10. 1999
Dát tip
Když je bi blbě tak napíšu něco "šíleně" vážného a ponurého. Pak se mi udělá líp a nad tím co jsem napsal se obykle taky trochu zasměju. Prostě ty špatné myšlenky šoupnu na papír a tím to pro mě hasne. Básnička je moc pěkná ač poněkud ponurá...

slavek
11. 10. 1999
Dát tip
snad se jednou doČkáme..

slavek
11. 10. 1999
Dát tip
Tynic: dělám to stejně... Jen většinou ten konec je jiný....

Anonym
11. 10. 1999
Dát tip
Svět se snad jednou změní............. Galax

slavek
11. 10. 1999
Dát tip
Galaxíku. Já už ani nevím, jestli jej chci změnit.

Pavol
09. 10. 1999
Dát tip
Většina víl, zejména létajících zraňuje častěji než pomáhá.

slavek
09. 10. 1999
Dát tip
můžeš se kochat jejich krásou, ale nepouštět na tělo.

Krytyk
08. 10. 1999
Dát tip
:-)))) rvát šaty víle, ještě půl hodiny jsem se smál, proboha je tohle ještě sebekritické? Nikdy neservu šaty víle, mám totiž jiné cíle, prodám jí šaty na vnady na ty... a vyděláme oba :-))) zkus se chvíli smát se mnou, napřed nuceně, potom sám sobě a nakonec z prosté radosti. Tohle cvičení 200x za hodinu a bude ti líp. Kdybych moc ryl, promiň to je z nevyspání, o kterém lecos víš, díky za milý pozdrav, hi hi..

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
Krytyku, možná, že tahle básnička zní jinak, ale mě už je opravdu o mnoho lépe. :-))))
A kupodivu zrovna teď mám chut se smát.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru