Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krabičák

18. 06. 2007
0
8
606

Jeden na zahnání zlých myšlenek
dodá smysl přirozennosti

Druhý na zrychlení obrátek
dodá pocit svěžesti

Třetí na likvidaci levných myšlenek
dodá stav nepřemožitelnosti

Čtvrtý jako dodatek
ukáže hranici nesmrtelnosti

8 názorů

domin.go
18. 06. 2007
Dát tip
ale to víš že mě to chutná:)))) a mi nezáleží o kom píšeš,páč prostě píšeš (zatím) blbě no

to se teda potom nediv,jak někomu dodají dva litry pocit svěžesti a třetí pocit nepřemožitelnosti,když ti to nechutná. a neni to nic o dokazování,ale o zoufalosti.

domin.go
18. 06. 2007
Dát tip
noa co? kvůli tomu že bezďáci chlastaj x litrů denně to nebudu dělat taky.proč bych jako pil tři litry denně.nic si dokazovat nepotřebuju a zas tak mi to nechutná:))

zkus pít tři litry denně a ten čtvrtej nebude problém. kolik myslíš že chlastaj bezďáci? nekterý i osm litrů denně v kuse,neznalče.

domi

domin.go
18. 06. 2007
Dát tip
svěžest po dvou litrech krabičáka? ty seš fakt kus hovada:))))) koníku ty seš jemná s tím se počítám:))já sice ty tři litry vypiju ale rozhodně si nepřepadám přemožitelně,spíš naopak,připadám si jako by mě přemáhala zemská přitažlivost:)))))))

u mne by ten čtvrtej už nebyl ani třeba... má hranice smrtelnosti by přišla asi hnedle se smyslem přirozenosti :o)

domin.go
18. 06. 2007
Dát tip
ty seš teda recesista:)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru