Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Si ďaleko

19. 06. 2007
0
2
508
Autor
volta

                                                            

                                     Si ďaleko

 

 

A tak sa dívaj na mesiac, keď dopichaný od vrcholkov striech osamelý potichu, žltkasto

krváca a nezabúdaj, že je to ten istý mesiac, na ktorý som sa pred chvíľou dívala

ja.

Pozoruj až do svitania všetky svetlá mesta, kedy tma len oblieka si ranné šaty

a nezabúdaj, že rovnako tak i ja bdiem v tebe ako svetlo.

Pozoruj dážď ako sa vetru chrbtom obracia a nezabúdaj, že rovnako tak i ja

na vodu sa mením, keď slnko dáva ultimáta.

Dýchaj, keď vzduch v tom zvláštnom víre ticha tancuje so mnou posledné tango.

Pozoruj farby, keď na sklonku dňa musia kričať akoby už, už mali vyskočiť z palety

a nezabúdaj, že rovnako tak i ja kričím v tebe dúhou pocitov.

Už vieš, že dýcham...


2 názory

a2a2a
21. 06. 2007
Dát tip
přečetl jsem si se zájem po dvou tvých miniauurách a řekl bych, že jsi hezky začala. měsíc je sice téměř kýč v podání většiny autorů, i ty si takto trochu začala, ale vyvážila jsi to oním expresivním dovětkem, že je to tentýž, na který jsi se dívala ty a basta. Právě ta exprese poněkud zacelila méně nápaditý úvod.A pak už to nemá příliš nápaditosti, snad bych ještě ocenil obraz, kde se měníš na vodu, když slunce dává ultimáta, ten je z básně pro mne nejhezčí.

..hm..ked mne to pripada ako vela slov s malo povedanym... ...ako tie letaky o pravej laske viere priatelstve...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru