Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pleonasmus ?

20. 06. 2007
4
13
1324
Autor
Čočkin

Víte který herec má příjmení, jež je tvořeno pleonasmem? (nadbytečným seskupením souznačných nebo významově si blízkých slov a výrazů)

Odpověď dole:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Schwarzenegger
schwarz znamená německy černý

 

 


13 názorů

NePoe_ta
17. 05. 2009
Dát tip
A co takový pan Smutný, z prvního patra, co je porád smutný? Jméno odebrat, to by mohlo zabrat. Ale pak by byl pan Smutný Bezejmenný, a možná by byl z toho smutný jak želva. PS: Schweizernegger, nu ja, aber die Leuten, du kannst - schwarz - Schweiz, ganz egal! :) ... .t., bys nebyl trpný :)

Jerry_Shit
21. 06. 2007
Dát tip
Přece jen to Tvoje dílko není marný - aspoň jsem se dozvěděl, co je to ten pleonasmus a dokonce jsi mi to ukázal i na příkladu. Nemáš těch příkladů třeba víc? Mě, jakožto hračičku se slovama to fakt zajímá. A abys věděl, že to fakt oceňuju: *

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...jasny:)))

Čočkin
20. 06. 2007
Dát tip
Spíš mě naštvaly ty obrázky, pak mi někdo řekne, že ta moje blbůstka je zase neoriginální (a to není první případ). Si připadám vždy jak poeta co objevuje Ameriku. Celý nadšený, že objevil nový kontinent. A pak zjistí, že už tam 500 let žijou Evropani. A to nase*e... No nic jdu hledat terru australis, nebo radši Atlantidu...

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...ja myslim, Cockin/e/, ze si hodnej clovek, ale fakty, a nechapu, proc , aspon ja tak citim, u tebe takovej nedostatek nejaky sebeduvery nebo co,....dyt nejsi zadnej vul...!:))

nonamebeast
20. 06. 2007
Dát tip
nejsi:-))to spíš já,jakože já dycky...ale prostě mě to napadlo kvůli arnoldovi...promiň...don´t forget to smile...

Čočkin
20. 06. 2007
Dát tip
Tak nic. Chtěl jsem být trapný a originální. Takhle jsem jenom trapný. Aspoň něco. :)

nonamebeast
20. 06. 2007
Dát tip
jo,je to taková stará blbůstka...a někde se to říká taky-ej nejsem rasista,protože je to vtíp-černý černoch...schwarz e negger--černý a černoch...couž---

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
..no jasny...dyk tady korzuje stovka lidi minimos_))...ja jsem halt na neklery veci mozna precitlivelej...mozna tim, ze sšem si nevzal este prasek:)))

Čočkin
20. 06. 2007
Dát tip
Ono to nemá být (až zas tak) vtipný. Spíš to má ukázat jiný pohled na běžně známý jméno. Já vím, je to blbost. Ale třeba tu blbost někdo ocení...

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
..no, mne to az tak vtipny nepripada, sorac...treba pro tenise...kdyz rikal komentator: a nyni hraje cerny ...(davno uz, ale byl to Francouz od N myslim...) proti Lendlovi...ale "bilemu Lendlovi" nerek, no...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru