Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romeo Julie a smrad!

21. 06. 2007
3
14
1535

-Ach Romeo! Proč jen jsi Romeo?

 

-Hovno ti rozumím! Že mám šikmo sombréro?

 

-Ach Romeo! Proč jen jsi, kurva, Romeo!!!

 

-Co to hněteš?

 

-Zřekni se otce! Zapři své jméno…

 

-Ses ouplně posrala ne? Myslíš, že kvůli mizernýmu šuku…

 

-Kurva Romeo! Do prdele fixhergot! Copak nevíš, že růže, byť zvána jinak voněla by stejně?

 

-Kůže byť prána jinak, vyprána jest v lejně?

 

-Zkurvená růže, ta dojebaná kytka, kdybys jí říkal třeba – Sněhurka sedmkráte deflorovaná a stále panna!- smrděla by stejně jak předtím!!!!!

 

-Aha!


14 názorů

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) to je nářez...*

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
...to si musim jit do koupelny prebrat..!!)))

Voni se bavej a mě to také baví, že oni se baví, protože nic člověka tak nepobaví jako když se někdo jiný baví jeho zábavou! :-)))

Jerry_Shit
21. 06. 2007
Dát tip
Kurrrrva! Já se taky bavím... :)))))))))) ***

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
....no, priznavam, ze bavim....:))))))))))

Jade
21. 06. 2007
Dát tip
boreni mytu sice je mi sice taky sympaticky, ale prikladat takovy vyznam tomuhle radobyvtipnemu prisprostlemu dilku mi prijde trosku prehnany:) ale hlavne ze se bavite :D

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
smarjapano...!!!--)))))))))))))))

Borení mytu to je prostě moje!!!!! A to jsem jestě ani nezačal :-))))

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
.......prdlacky...je to AKORAT.... diky za boreni mytu....!!!!:))))***

Ay´Le
21. 06. 2007
Dát tip
mi to prijde ubohy..pokud to melo byt vtipny tak to tak vubec nepusobi..a jiny smysl v tom nevidim..

Máš pravdu, zkusím ubrat silných slov:-)) díky za kritiku.

Jade
21. 06. 2007
Dát tip
hnus. nevadi mi silna slova, ale v tomhle kontextu to neni ani vtipny ani pusobivy, nevim. co se tyce klasiku, jsem asi konzerva:)

Zvrhlík
21. 06. 2007
Dát tip
Moc silných slov na malém prostoru. (Ode mně to opravdu sedí! :) Mé rané "básně" jsou taky z "dlaždického" období.) Možná by to chtělo ještě trochu víc vypointovat. Ale vtipné to je. Hlavně toto: "-Zřekni se otce! Zapři své jméno… -Ses ouplně posrala ne? Myslíš, že kvůli mizernýmu šuku…" Ale jako celek to před mým "kritickým" zrakem neobstojí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru