Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..letná nočná letná..

21. 06. 2007
2
34
1774

dedicated to: Hrbol´s Ostrava´s Hrbol & Sidd´s Zlín´s Sidd & mattovi groeningovi ....ps:ospravedlnujem sa za ´uo´ a ´aee´, pretoze ma diskriminuju a nemaju tu slovensku klavesnicu :))....

Na letnej. Letenské námestie. Či skor – kúsok ďalej. Ale naozaj len o pár.. krokov behov skokov alebo takého niečoho podobného.. Je tam super lesopark. Ha. A malý bufet tiež.. Malý bufet, ale s o to vačšou terasou. A to nie akože len opticky – fakt asi veľkou – pokiaľ ma zmysly seknuté svetlami nočnej Prahy zdoraznené odleskom od pohyblivej Vltavy až príliš neklamali.
 
Ale o to nejde. Je tam fakt super. Zatiaľ asi natretiu – toľko krát som tam tuším ležal na deke a popíjal. –za ten týždeň, čo tu straším – Je tam krásne freeee. Ale o to tak ani nejde, to nie je chrbtová kosť tohto textu. To je jasné. Aspoň mne. A keď sa niekto dočíta dalej, možno i jemu.
Ale možno, že aj je. (.. tá chrbtová kosť..)
 
Ležal som tam teda určite nie raz. A neležal som sám. Na deke nás vždy ležalo viac. Ležali a popíjali sme v pospolitosti.., dá sa napísať – v dostatočnej miere spriaznených tiel a duší. Heh. Kluci i holky. A i jeden Čech. Hehe. Nič v zlom. Super chalan, ten Václav. Fakt. Ale o toho tu tiež práve veľmi nejde, i keď – nech spomenuté bolo pravé jeho meno (akože nebolo – to len ja ho tak oslovujem, ale chalan jeden, -už začína reagovať hehe).
 
Ja, ako ultrakonzervatívny Neoliberál, a pod vplyvom (práve na tom mieste zvacsa pod vplyvom červeného s koka-kolou—s--medzi-pivami) –vyšinutejší než normalment, som sa nemohol filozoficky nepozastaviť nad tou NEGALANTNOU skutočnosťou, že kluci močí, kde jen chcou (ďík pánu bohu za ten potemnělej lesopark) a krásne divy (rozumej.. - holky) musia platiť 3 ČESKÉ koruny za toaletu. No ale.. ako vždy a všade – ani tu filozofia nepomohla. A tak som sa do toho rozhodol obuť prakticky a polopate; ako sa vraví. Heh.
 
Kúsok od nás (šak keby boli ďaleko, asi nie sú v hre, ne?, heh) sedeli tri kusy pekných mladých dív (..17-tiek? Možno tak nejak). S kamarátskej lásky ku práve sa z toaliet (3 ČESKÉ koruny) vrátivšej kamarátke som vstal a pripohybom ocitol sa dostatočne blízo k divám tak, aby dokázali vyrozumieť moju neartikulovanú slovenčinu
= =Čááute. Možem sa vás niečo spýtať? [nečakavšie na nejakú odpoveď hneď pokračujúc] Héj, baby – a vy, kde chodíte močiť? = =
Keď tak obdeň zvažujúc – extra super baby, že si zbalili tie svoje deky až asi minútu po našom multimonodialógu, čo si veľmi považujem, a týmto im chcem vzdať anonymným anonymne hold – STE SUPER.
 
Ale teda tento.. rozhovor (?? – hehe) pokračoval.. Vysvetlil som im (aspoň som mal ten úmysel, to mi nikto nevezme), že nemožem vnútorne súhlasiť s tým, aby takí, ako ja (rozumej...... chlapci, muži, mladíci – heh, šak nenapíšem, že samci,ne? alebo že s penismi. hh. veď to by bolo.. neestetické..), možu tak freee močiť hockde vokol seba, a krásne divy (i tie menej krásne) musia za to Platiť...
 
Teda potom mi naozaj ukázali, kde chodievajú „močiť“, ktorý to výraz v našej rozmluve zostal od počiatku až ku koncu bez nahradenia akýmkoľvek synonymom. A nie len to, Poradili mi, kde by som mohol ísť s kľudom (ktorý ja na to potrebujem – asi som niekde v hĺbke naozaj tvrdý snob) močiť ja. Na to som im zalkoholuistopokriveným (galantne sa tváriac snažiacim) úsmevom poďakoval s dodatkom, že ja už svoje miesto mám (a ukázal som prstom), iné nehľadám – a že ma možu prísť isto navštíviť. Poďakoval som sa ešte raz a rozlúčil a od-.. odkráčal. SUPER. Supermagor. Praha je super. So far..Super.

34 názorů

no, a sme secia jak sme tu..-NIEKDE. jebe tomu dazd

ok ok, sak ja synchronizovl eualiu ty... :))))))))))))))))))))))))))))) ale sak.. sak.. jeden nikdy nevie ňňň

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
..no Ok...))))

eu dnes si asi požičiam z letnej deku a ak i nikto a nebude pršať, mňa s nejakym tym drinkom uvidieť strašiť tam budeš moct, heh. 88percentná nočná synchronicita pondelňajňajšia, bo v utorok je off :)

hhhhhhhhhhhh, tedy... malo neni teda.. a toho jidla, ci penez??? hehe, jenom otázka básnická, snad se tam nekdy spatříme, i když nespoznáme :))))

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
..tlaca, myslim, kolem 30.........deset dekos, rikam, levny neni...a to jidlo, no, mne Vodicka udelal rizek jak krava, s vokurkama, 99 korun, rikam...mne pripada prehnany, nekdy se nestacime divi...ale ty matjesy, ja rad ryby, tam teda super---)---asi za 35kc 10 dekos, coz malo neni teda...

s třema chlebama /jesli viš/ a to knedlo?

heheh, tak kolik stoji ta tlaca? 10dekos? :)

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
tlacenka, matjesy, pivo Plzen 29KC....kliuci, teda kamosi ze skoly, rikaj, ze sit, ze drahy, ale hgalt tam chodej kluci z atasu, ja na vobedy s nima ne, ale mame tam pracovni schuzky,,,,vepro super, i kachnu delaj, a kuichar Karel Vodicka uz muj kamarad...vudel m\y vobrazky, a ze mu namaluju, tak dycky mam rizek nejvetsi..:))))---(svinak)....no a tlaca taky, ale neni to lebvna hospoda teda, rikame si dycky...ale uz zvykly, a navic todle v podzemi, cihla, takze i v nejvetsich vedrech tam super vanek, znaj nas tam, a klid....jidla moc dobry, Vodicka je vyhlasenej kuchar, ja jsem Zizkovak, zname se vocad...:))----

:)), tak mozno to vyskusam.. ten mulat.. to je to silne - 18stupen plzen, nie? som o tom pocul hovorit v klastore heh /teda ak je to to :)/ p.s.: snad tam niekedy zajdem.. co tam stoji pivco? /moj technicky indikator konzervativizmu/ ..a taka tlacenka? abo.. knedlo vepřo? h? h?

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...ja vim, kder ta hospoda je...v Ovenecky bydlela moje kamoska...a chodim tam vokolo.....ale my chodime do Keramicky, kde maj teda Plzen, a ted i tzv. Mulata, jen tretinkovy pivi, studeny a silny, a varej tam typickou ceskou kuchyni,....dyt kdyz des z Letenskyho, mas tam samou spanelskou, pak pizzerii atd atzd...a do keramicky chodej loutkari, herci nekdy, Misik tam bydli nahore, jsme tam zvykli, no...:)))

to nepoznam ajeto? to poznam..ale nic moc premna.. ten klaster na oveneckej to je pre mna som stary clovek a mam rad konzervativne prostredie plne relaxu a pohody a konzervativizmu

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
no, ja pracuju v atelieru, lepe mame atelier v ulii Jana Zajice, takze kdyz jedu c.26 ze Zizkobva, kde bydlim, vystupuju na Letenskym namesti, a tam vymetame nekdy pred atasem, nekdy po, hospy....a je to misto, kde jse,m poslednioch pet let casto..:)))

čože?

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...ne, ale vokolo furt, protozer atas mame v |Jana zajice....:)))

a do klasteru na klastersku jedenactku nechodis? //na letenskem namesti na ovenecke ulici heh///:))))

Honzyk
22. 06. 2007
Dát tip
..a ja vcera mel na Letensky namestiu namireno....pAK DO RESTAURACE kWERAMICKA!!!))

tak konečne viem, ako sa tomu miestu hovorí..nemusím to aspoň opisovať nabudúce, jednoducho.. - stretneme sa na synchronicite o desiatej večer, deň ešte upresním :)))))) ďiky zatipaAžeselíbilo :)super:)

eulálie
22. 06. 2007
Dát tip
hej skvělý :) asi taky proto, že jsem včera byla na letenskym náměstí..:) říká se tomu synchronicita

čo? ani ja. ale ak ti možem poradiť, poď si zapáliť

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
:)))......tudle "slovenskou" neznam, hned zejtra, uz se tesim s tim nekoho v hospe naseru:)))) (a utecu)

no to si teraz ale trafil klinec po kebuli.. dal by som ti tip

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
..ty mas zivot.))...kurvadratDDDDD

jeeeeeeee, akurat niekto volal a ja ze "..hotel u čierneho koníka.." a to sa volá, že "u černého koníčka" :))))))). hehehe, inu, ak to bola šéfka..tak zavolá znova :) uff.

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
...dyk ja taky umim jen tudle jedinou jednu, dve vety...ja, kdyz mi bylo dexyet, jsem v |Chebu v rozhlase mistnim hral esesaka, kterej rika k hloucku deti, : CO TADY DELAJI TY DETI? TY UZ MELY BYT DAVNO PRYC!!!...nic jinyho tak bravurne rict neumim, a musim rici, ze u nemeckych turistu, kteri do mne, chudaci, narazi, a zeptaji se mne na cestu k Zidovske synagoze, mam celkem uspoech....:)))

aeee?ich šprechenzi nicht dojč.. ale ano,-zapalit si pojdem, len musim pockat na toho taliana italskeho, ktory nemal ohen a tak som mu pozical svoj..dufam, ze mi ho donesie co najskor a nepodpali izbu

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
Was machen Sie Kinder hier? Sie soltenzuerst wegeschaft werden..:))))

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
..my sjem slusne vychovane deti...my sjem maturovalky v Chebu...!))

jemnostpane, heh, no.. :))))

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
..někdy Vám zazpíváme nejakou hesssskou pizniocgu...a muzete nejen pozlouhat, ale taki se dyvat!!!!:DDDDDDDD

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
poklona, jemnostpane:::)))))))))))

rádo se stalo děti. :)))sssuperlyryk:)))

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
dekujeme! deti. :))))*

tak a VSETKY GRATULACNE OVACIE ZA USPESNE STATNICE sidd!!! SUPER :)))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru