Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den před dneškem

22. 06. 2007
1
1
328
Autor
bitch84

Byl to den před dneškem, kdy jsem si uvědomila, že takhle to dál nejde. Člověk naplněný po okraj nenávistí, sebeponižováním, zlobou, závistí, bezmocností, strachem a zmarem…to jsem já. A takový člověk nemá co dělat na světě. Nejhorší je, že krásné lidi mého života potkávám vždy v tomto rozpoložení. To znamená, že je zneužiju k ukojení svého ega a pak je odkopnu. Ti nejsilnější ale zůstanou a vyčkají až do chvíle, kdy mi bude dobře a kdy budu rozdávat jen lásku, porozumění a svěžest. Takový je v mém životě jen jeden. Miluju ho. Zbožňuju ho úplně celého. Stojí vždy při mně a nic za to nežádá…jen se bojím s ním spojit svůj život ještě víc. Bojím se, že ho nedokážu milovat fyzicky, jsem přeci jen přízemní štětka, co má ráda svalovce s pořádným nářadím…slovy markýze…a to on nemá…největší chybou mého života je, že nevěřím v Boha…miluju tě už teď, jen jsem k tobě pořád nenašla cestu a bojím se toho, jsem slabá a nedokážu se jednoduše rozhodnout, i když vím, že ty jsi má jediná spása, jen ty můžeš zachránit můj zkažený život….

Řekl mi, že nedokážu milovat a já musela s nelibostí přitakat…neumím se rozdat, bojím se zklamání a toho, že by nade mnou měl někdo moc…to nemůžu připustit, já musím být vždycky ten člověk, který manipuluje a ovládá ostatní…nejhorší je, že mě tahle pozice vždy začne velmi brzy štvát a v tu chvíli začnu měnit svůj život, odříznu se od přátel, od partnerů a začnu odznova získávat další duše, které ovládnu…

 


1 názor

Honzyk
22. 06. 2007
Dát tip
..hele, ja zacinal snad stoktrat, a to nejsem este zadnej dedek...dycky za to stoji....nezacit(znova), na to zivot moc kratkej....vono to na tuty pude, jen, jak mi napsala jedna kamoska, musis mit kolem sebe cvrkot, no...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru