Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Existenční drama z Tesca

Výběr: Honzyk
22. 06. 2007
7
28
1503

..aneb Pracovat za pokladnou opravdu leze na mozek=)))))

úpím pod náporem kukuřice z tesca
ničí mě a šeptá mi svůdně do ucha
o důchodci
s velkým chodítkem
co przní papriky za 5,90
ach zubní pasto
zubní pasto!
dlouhé dny tvým štětinatým dětem!
regály na uzeniny


zejí prázdnotou



28 názorů

zní to srnadovně...ale pohled na těhotnou ženu..dívku...já nevím..je takový..étericky nádherný....

:)v obchodu s těhotenskými potřebami:) absolutně destresující a nenáročné:)

naštěstí už brigádničním jinde:p

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...hele, ja sem vystrasenej dneska uz dost...Otazky vaclava Moravce a pote tri hodiny spanku, nyni skok do reality....premyslel jsem jeste o zpravach na Nove, ale to by bylo presprilis....:)

no..škoda že mi teď nejdou nějak vkládat fotky..už vím,čím bych tě postrašila na autorské stránce,se maj ináč=)

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...ja uz ho mam, jak du kolem Tesca, Alberta nebo kyho vira, chytam se prvniho kandelabru nebo Cikana, kterej se potaci kolem....teda na Zizkove:)

...a ted se tam navíc od pokladny bude mračit lovkyna...=)tak bud začni pěstovat vlastní plodiny a zvířenu nebo to vidím s tebou špatně=) odnesu si težké trauma=))

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...a ja se tam bojim jit i nakoupit:))))---

eeeech,no děkuji za kritiky,ještě to možná bude velkej opus,bo zítra nastupuju zas=))))

silence
23. 06. 2007
Dát tip
za usmev pred ranem :) Tu to taky neni zadna vyhra :) *

grafo, dík za avi... koukám že na tom s prací nejsu nejhůř... :o)

Honzyk
22. 06. 2007
Dát tip
btw mas muj obdiv....a to beze srandy....

Honzyk
22. 06. 2007
Dát tip
DDDDDDDDDDDDDd-------------------------ja v Tescu cas od casu vomdlivam,:)))))...naposled mne tam malem zabila duchodkyne, ktera do mne naljela vozikem, a kdyz vytahovala toho bura, vylit ji ven, vona skocila pod ty voziky, podtrazila mi nohy a ja prepad dozadu i s tim loupakem:)))****

však je to jen blbůstka a parodie=) zasměješ se a jdeš dál=)))

Winter
22. 06. 2007
Dát tip
Však taky nekupuji, nejsem sebevrah :) To spíš ty zubní kartáčky. Tak mě napadá, že už píšu druhý koment a ještě jsem krom jedné hvězdičky nenapsal nic k básni samotné...

winter,tak je nekupuj radš vůbec=) budu mít míň práce=)

ty jsi kůůůůůůůůůň=))) to je parodie na všechny ty úzkostný existenční básničky=)))) prázdný regály jako symbol nenaplnění...čehokoliv=))))

Winter
22. 06. 2007
Dát tip
Na druhou stranu, když to maso bylo, alespoň netáhlo do zelena. Můžu říct, že vybrat poslední dobou salám v Tescu je nadlidský úkol hodný slepce. *

premisil
22. 06. 2007
Dát tip
No jo. za pokladnou v tvým případě bych asi snil i o prázdných regálech před několika desítkami let..

medíček
22. 06. 2007
Dát tip
pink_hunterka: :-) Tak to potom jo.

pro dramatickou gradaci=)

medíček
22. 06. 2007
Dát tip
Proč je zejí prázdnotou o dva řádky níž než zbytek textu? Ale jinak hezký:)* Můžu bejt ráda, že jsem, kde jsem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru