Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

+++"O anorektičce"

23. 06. 2007
5
10
936
Autor
Darek Jedzok
"O anorektičce"

Řekni, není legrační
jak z té slečny žebra ční?

10 názorů

TaBeáta
27. 06. 2007
Dát tip
super, černej humor musí bejt *

papouch
24. 06. 2007
Dát tip
:-) žebra z ní čnějí protože nic nejí

avox
23. 06. 2007
Dát tip
Není... kdyby jí včas někdo řekl, to co říkával náš podnikový právník: "Lepší holka na štípnutí, nežli na chcípnutí"... ale k zamyšlení to vedlo, takže */

Rabb
23. 06. 2007
Dát tip
ano ano.. zde jest jasný příklad toho, že člověk člověka soudí hlavně podle zevnějšku.. ..dejte někomu krásnému a do společnosti zapadajícímu špinavé dotrhané sako.. rozcuchejte mu vlasy.. vyválejte ho ve špíně a pak ho zkuste poslat do nóbl restaurace.. dají mu najíst, co myslíte? teda jako můj názor..

j. nick
23. 06. 2007
Dát tip
a já mam dneska ňákou cynickou, čili se chlámu a tipuju:D*

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
fpoho...........a jak voni mezi sebou kamenakujou...! Treba vozickari...! Sileny blafy, ale voni se smejou...a dobre tak...

Bohužel, je to trošku černohumorné, přiznávám. Ono - já jsem si tady už dělal srandu i z jednonohých důchodců nebo slepých lidí ... je to nadsázka, pánové.

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
..no, mame jednu v baraku...a zadna prdel neni, ti povim...jeji mama ke mne chodi brecet, ja nejsem zadnej velkej svinak , snad, ale takovej altruista uz taky ne....nemuzu tipovat...no, snad jako pripominka kluka poro ty , la pardon, kravy, co nezerou, OK...

Oldjerry
23. 06. 2007
Dát tip
Legrační to není, jen dobrý jazykový nápad a postřeh. To je jako dělání si srandy z člověka, který má těžkou virózu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru