Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denník piatkových večerov1

Výběr: Honzyk
23. 06. 2007
7
51
1945
Autor
Retro_BUS
Tlmené zvuky tenisiek na chodníku
boli zladené s rytmom piatku... Začalo pršať
Totálna hrmavica...
Dáždnik mi chránil hlavu,
ale nohy som mal po chvíli úplne premočené...
 Moje pekné biele tenisky

aj modré rifle boli mokré
a chladili ma na nohách... Skvelé...
na zastávke som stretol Anku a prihovoril som sa
o lete o práci o škole o opici
a ešte sme hovorili vnútri autobusu
a vonku sa rozlieval atrament po skle a všade
bol tam... Anka vystúpila skôr a ja som sa venoval
dýchaniu do pľúc a von z pľúc.... myslel som na krčmu
zo špinavého autobusu som skočil do mláky...
svet sa umýval a dážď kreslil obrovské srdcia
ktoré som v duchu tušil...

prišiel som do Draka a stretol Simu a Adelku...
sedeli tam a boli pekné a smiali sa...
rád som si prisadol, zapálil cigaretu a dal si z piva
nasledovala konverzácia... vonku bol atrament...
svet voňal dažďom a my sme čakali na ľudí
s cigaretami a pivami a panákmi plnými slov...

51 názorů

totalne sa to hodi akurat taku vec pocuvam..ked som si to cital a ta vec mi hrala do toho skoro som plakal.. kurva Renas toto mi nerob :)***

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Retro_BUS
24. 06. 2007
Dát tip
kurva zas mi je na picu:)))

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
...maj sa, krempi...a pekné sny!!!))) honzyk

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
...kam tam? joj, idem ja hajat...ne kvoli tym snom, ale podla mna mam ece min 2 promile z tych 5tich od vcera a dneska rana...a zajtra fstavam v pol4 do prace a musim sa ucit pruznost a nedziga mi docista? ale to nic... bru noc

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
---------klid, tam pride kredenc...)))...alebo dáka batožina))))

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
ale cosiii! brrr tfuj ufff... ale tez mam nejaku takovu prihodku, ale to je uz zase sexualne a to nemuzu :-) (sa hanbim :-D

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
....este to tak...to bych na vas musel poslat Velliny milice...!!!!))))

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
kdyz pises- krempi, dite moje... :-) ale to nevadi...v nejakych okamihoch to moze byt dokonca vzrusujuce :-) (neboj nespim s otcom brrrr)

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
..ja? a ocinko? Nie...preco..?-)))

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
nejdes uz ocinko? sak si sa lucil

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
neprsi u nas, uz doprsalo...

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
DDDDDDDDDDDDDDD.................... suse konstatoval retro a zapalil si posledniho vajgla:)))

Retro_BUS
23. 06. 2007
Dát tip
vyborne... prsi

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
...aj ja mam prihodu s parapetou...uz som ju spominala ale komu neviem...jak sa jeden vyvracal v hotely na parapetu, boli to rezanky asik ece z obeda...neviem preco vracal obed ked jedol aj veceru, ale tu nevyvracal :-O mno a fajne to stekalo na dalsie a dalsie parapety... jj taky se mnej...ocinko :-)

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
....no, mne taky...)))))........ale soutezit spolu nebudeme, ....vypadalo by na velkej tresk....a vo tom, jak nam spadlo kure z parapetu az jindy...))))cxau, krempi, dite moje, redakce stoji za tebou!!!!!DDDDDDDDDD

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
to nevadi, moje zazitky vzdy prinasaju smiech, ja neviem cim to je, a skoro zaden moj zazitok nik nece verit...ale mne sa ozaj stavaju neuveritelne veci...

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
DDDD:)))))))) nevadi ti, ze se svijim smichy..DDDDD,,,,???

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
neznasilnili, bo kdo by uz rano o pol6 bol vonku? nik, len opila krempi... ale je to asik aj tym, ze skor ja bych bola ta co znasilnuje :-) mam taky zazitok, ked som sla home sama v noci z diskoteky, a mala som prveho frajera (mal to v sebe ze ma po hadke nechaval samu v noci v meste) a vtedy ma prenasledovali 2ja chlapci, piskali a veru mi nebolo vse jedno, hlavne som mala paranoju z alkoholu taze som sa videla uz nekde polomrtva... a rano mi vola frajerova mama de ma syna... a mna skoro zabili...

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
..bud rada, ze te neznasilnila ceta madarskych namorniku a pusu drz...)))))))

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
redaktor cim te zabijem...naozaj to bolo take... no isteze pavuk je dojimavejsi ako moj den ale to je tim ze ja mala divoke a ty dojemne pocity... ale najsqelejsie bolo to ze som nakonies sla rano o pol 6tej sla domov cez cele mesto, resp moldavu a ece som sa potacala jak blazon...

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
"mily nevinny pozitok"...ty mne, krempi, zabijes--!DDDDDDDDDDDD

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
...heeezky.....krempi, radost mi delas....a ja , teda nekdy, az nebudem kafrat pod retrem, teda, tydle traparny miluju....a v ty zhulenosti clovek dokaze veci....)))...treba skakat pres auta:)))).....ale stejne nejvic dojal mne ten pavoucek, sorac...)...

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
readktor, to ja vcerasom mala spatnej den se posralo aj to co uz bolo posrate...tak som sa rozhodla ze ak ma cestou z prace nezrazi auto tak sa pojdem opit...skoncila som na diskoteke a jeden nemenovany ma neustale kusal do líca...pak som tancila s anglicanom a ma tahal vonku a miesto sukacky som sa rozhodla ze s nim budem spikovat ale ide o to ze ja neviem ani po ang ani po nemecky ale sme sa bavili aj aj...a ked sme sa vratili na parket a on daco mlel a ja mu ukazala nech bude tichop a tancuje a tak sa mi aspon trel o "ňu" stehnom, taze sice sme nic nemali spolu anilen pusa na lice (sa mi zda) tak mala som mily nevinny pozitok...

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
...jo, u mne uz tady byli kamosi, ale zahnal sem je petlahvema vod zelenyho caje....cumeli, lito mi je, ale coz....ty prachy jak hrusky na strome nerostou, a volna noha je volna noha)))

Retro_BUS
23. 06. 2007
Dát tip
ja idem o chvilu opat na vec...:)))

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
DDDD krempi, ty mi davas!!!!!.)))...ja zase, esi muzu, jak sem mel tu kocovinu, ch\apej, ja mam trohkombinaci klasickou: psychicka, moralni, fyzicka, ale blbe mi neni nikdy:), tak sem chodil furt curat, no a ja bydlim v secesnim baraku, takze stropy az do nebe, zejo, no a na zachode koukamn, jak prselo, po kotniky vody, ale to mne nemoihlo ve 3 rano rozhodit, zejo...a vsim sem si, ze teda za to bvodpoledne tam pavucina jak krava, a az ze stropu skoro dolu k hajzliku....koukam, koukam, a ta,m malinkatej pavoucek, asi se bal tzy bourky, tak makal jak silenej...no a ja ho chtel, jak sem byl vozralej, pohladit, ale pak nastesti nic, koukali sme na sebe s tim pabouckem, ja do nej jen jemne fouknul a rikam mu ztezklym jazykem: JEN SI SOUKEJ, KAMOS, JEN SO SOUKEJ... a nejecam, zamaval na mne 23. nohou...a dneska, asi, aby se mi zavdecil, pridal teda vysivku jak prase----vypada to, ze mam na WC povesenou zaclonu, ale ja ho nedam...!!)))

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
to je fine a ja v pondelok na 3x na skusku z pruznosti-pevnosti a som z toího cim dalej tym sprostejsia....tez som sa vcera dostala do bezvedomia :-)

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
ja, krempi, vcera dal jen jednoho vyprostovaka, predevcirem jsem se vykalil paradne ale... a dneska jedu zelenej caj, vod rana, uz mam, nekecam, diru v brise, ale musim, protoze, a to se poseres smichy, vis, co musim v pondeli odevzdat zredigovany do nakladatelstvi ACADEMIA..? SE PODRZ, .... "TERENNI PRUZKUM MORSKYCH BEZOBRATLYCH, II. CAST----))))

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
mno dnes trpime asik vsetci tymi stavmi den po :-)

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
...di do pice)))-----ja chtel jen napsat, ze nejhur se pise vo obycejnych vecech...uplne tech nejvobycejnejsich, kery alůe v sobe mas, a tady se to povedlo...mne se v kocovine taky nekdy povede cos podobnyho hodit...:)))

Retro_BUS
23. 06. 2007
Dát tip
honzo:)

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
retro:DDDDD

Retro_BUS
23. 06. 2007
Dát tip
hned jak budem mimo opicu... zacnem:)

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
ale jo dam...ale pripomen sa mi...napr citanim a krotizovanim mojich diel :-D

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
...a v tom je tá sila...jo, mne libi se text velmi...

Retro_BUS
23. 06. 2007
Dát tip
jasne... musis mi dat vediet

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
jj radyjo mlha... kedy? neviem, podla toho ci ma sasha, moje grcatko ece bude vobec tam ciet...ale dufajme... ale ked sa mi pripomenies napr hocicim mozem ti poslat kedy to bude hm?

Retro_BUS
23. 06. 2007
Dát tip
co? to je radio? a kedy ta tam mozem pocut? inak tiez to je so mnou podobne

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
ja mala den na houby vse se dosralo aj to co uz dosrane bolo atak som sla von pit a dopadlo to sialene, ale ono ja mam take dni stale...neviem cim to je...ale budem o tom vraviet do radyja mlha... na mlha.batyskaf.net (delam reklamu sashovi lebo sa asik na mna hneva :-)

Retro_BUS
23. 06. 2007
Dát tip
no ved nic... bol to mimoriadne trapny piatok:)))

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
co prislo potom? :-)

Retro_BUS
23. 06. 2007
Dát tip
ved to prislo az potom:)

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
tak napis posahanya pribeh, tento je mily

Norsko
23. 06. 2007
Dát tip
čakanie na ľudí neunaví *

Retro_BUS
23. 06. 2007
Dát tip
aj ten moj bol posahany:))

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
ja bych to ece upravila... ale vzhladom nato ze moj vcerajsi piatok bol posahany...paci

Deepness
23. 06. 2007
Dát tip
presne také to včera bolo... *

Honzyk
23. 06. 2007
Dát tip
...krasne plyne...vypada jakoby nic, a je silna....*** moc libi, moc...je silene cista takova, "mlada"...**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru