Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komu se co nelíbí...

23. 06. 2007
6
43
1782

Komu se co nelíbí,

Komu se co nezdá!

 

Ať mi prdel políbí,

jsem přeci hvězda!

(Gandžaphabhárti)


43 názorů

A.H.
28. 03. 2009
Dát tip
s tímto záříš na nebesích

Fairiella
28. 11. 2007
Dát tip
:-))

Barman
28. 11. 2007
Dát tip
:) výstižné

:D*

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
hodneeeeeeeej :))))

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...uz jsem te oznamkoval....!)

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
tak ja zkusim napsat odkaz klikavej.. ale ja uz to dlouho nepsala.. takze.... zkus tohle

Ste trubky? ste! Tak bude dechule :)

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
ale ja to neumim kopirovat asi ne..?)

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
jezis to oznas a zkopiruj do adresy neeeee to neopisuj... ty ses trdlo.. :) jakou dechvku jako?

Ještě pár takových jako vy a můžem si zahrát dechovku :))))

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
no ale ja mam klavosdku jinou a nekery ty klikyhaky neumim napsat..!)

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
jak jako neumis rozlustit.. je to odkaz trubko.. na stranku...

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
jo, ale ja to neumim rozlustit...trubka...chapej...

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
hej taky chodim na menicka.. k sevcovi.. nebo rychlej drak..nebo cerbna hora.. mam to tak pade metru, naproti kolejim, je to faaaaaajn.. za nakej sest petek luxus jidlo.. mnam hele jenyku, sem ti poslala zpravicku..:)

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...no, ja sel , jen pres chodnik ma kamos nadhernou hospodu, akvarko tam je, vyborne varej, dal jsem tri kousky a , jak voni rikaj "menicko", super polcu, koprovku a dali mi hiodne masa, ze sem vychrtle,m, este zrmzku a panaka....a chteli 102 korun....super to bylo:))

Honzyk: už ses najedl že myslíš na chlast? :DDD

Tak při troše dobré vůle ano :)))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
nmo nevim.. ja sem spokojena.. dycky je se kde vykalit:)

Joooo to je náhoda, to jsme mluvili o stejném krajském měste, ale já bych to s tím kotlem tady tak růžově neviděl oproti jiným městům:))))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
to dela honzyk nebo honzykovy jatra??

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
hec hec..)))))))))))))))))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
no ve zline je jich kotel, ale 13 na jedny ulici adi taky ne:))

Já bydlím v krajském městě a není v něm snad ani těch sedm hospod celkově :-(

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
DDDDDDDDDDDDD..................................JO, RIKA SE TOMU RAJ..... a mame tu vono tocemnber, sedm druhu piv, nekecam....a nalozeny herm,eliny, matjesy, vsude, bramboraky....hospody. U Kurelu, Kralosvstvi, Olypmia, Pod kostelem, U brambory, Bedna, Akropolis, a este dalsi...myslim, ze jich je spis 13, nez 7....

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
ty vole.. nerika se tomu raj? nebo tak neco? no kdybych ja bydlela v ulici, kde je sedm hospod.. tak musim do pul roku na detox:)

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
SIDKA: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD------------ dam venku poivko nekde naproti, v ulici mam 7 hospod...nejblizsi 5 metru...)))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
honzyk.. na bordel se vyser.. ja se motam jako defka, desny.. a to mam jit za chvili do hokny.. no nevim nevim hele, kecup nepij.. to je sichta

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
koupaliste...? To by mne zabilo...!!!!!!!!!!!!§----------tech deti...topil bych je jak krecvkyDDDD

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...A PAK VYHRABAL NEKDE KROUPOY, KTERY SEM CHTEL UVARIOT, ALE PROTPOZE JIZ BYLO KOLEM DRUHE V NOCI, CHYTRE JSEM NERISKOVALdddddddddddddddddDDDD... no a nyni tedy....takovej bordel, zmet tricek, rucnbiku, papiru, barev ....kurvadrat....Lid jiz cela , samoska plna smradochu....takova pomala smrt...))

Ale no fůůůj tytyty!!! :DDD tak to já jsem najezen a vyrážím prolít hrdlem nějaký alkohol a vyvalit se na koupaliště.

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...dddddddddDDDDDDDDDDD............JA BYCH SPIS POTREBOVAL NEJAKYHO PANAKA, KTEREJ BY MNE VODNES DO SAMOSKY, PROTPOZE HLADY NEVIDIM...JA BYL TADY ZALEZLEJ CELEJ WEJKEND...A VYPIL SEM DOKONCE V NOCI HLADY KECUP))))))))))

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...aq zdravime teze autpra, ze ano..?DDDDDDDDDDDDD

Jdu na panáka jdete semnou?

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
ja taktez, slecno:)))ja jsem tak linej jit ven, ze kdyz jsem videl basen od wetra... POMALU UMIRAQM HLADY, spad sem ze zidle, nyni , oholiv se, chystam se mezi Lid:))))))))))...jsem tak neskutecne linej, ze se tu vali kolem mne asi padesat flasek vod podebradek a zelenych caju, papiry,jo, ale kytzky panacek zalil...ty sou ve svym zilu,,,,v...ty chlastaj jak nezrizeny...!))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
dobry rano preju.))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
jeeeeeee... ja sem tak vykalenaeeeeeeee

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
hehe))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
my se prece dycky dsejdem nekde ja k ty trubky....:))))

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...ale ze sme se tu jak ty trubky se sidkou sesli:)))))))

Děkuji oběma :))))

sidonia
24. 06. 2007
Dát tip
supr.))))

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...imprimatur honzyk...:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru