Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

časové slučky

24. 06. 2007
4
9
1419
Autor
eno

dym z cigár

c o h i b a

& káva v zmysloch

ponad letnú

terasu spolu

s debatami ľudí

na chvíľu

zastali niekde

                uprostred

                            mesta

                      tichá

              hudba

ktorú je cítiť v úsmevoch


 



9 názorů

palino8
26. 11. 2007
Dát tip
toto je rozhodne lepšie... a ku korigovaniu diel sa pekne vyjadrila martinez :)

martinez
26. 11. 2007
Dát tip
se vmísím do debaty - myslím že autor by měl opravovat kdykoli mu to přijde vhodný... ne proto že to někdo říká ale proto že mu najednou přijde něco jako lepší varianta... :o)

eno
26. 11. 2007
Dát tip
palino >mas pravdu ,bol tam zaasek,po case to inak clovek vidi,a ako som to opravil -mozno tiez neni najspravnejsie ale _myslis ze napisane veci by sa uz nemali korigovat? a ta music_no kazdemu to jeho, ked pocujes flautu ~~ :)

palino8
26. 11. 2007
Dát tip
presah medzi 8. a 9. veršom je kontraproduktívny... akurát som sa tam zastavil a opýtal sa,, že načo, namiesto toho, aby som to kľudne dočítal až do konca... za zvyšok tip P. S.: tá hudba, mohla by to byť zobcová flauta? ;)

pekné;)* avi

eno
24. 06. 2007
Dát tip
dik za commenty.. ako urcite -je to len lahucky pocit v tenkom okamihu, mozno je to nuda, ale ja mam rad obrazky a vone ~ nemusi byt vsetko nakladacka pre intelektualov :)) jimmy>ale v podstate mas pravdu, mal by som su uz prekrocit ..a skusat hlbsie..

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...litlo kolem mne a vo ucho cvrnklo...lehky, ale cejtim "to"...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru