Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PILE OF SKULL ( vzpomínková)

09. 10. 1999
0
0
132
Autor

Věnováno všem skalním příznivcům METALU.

Sedím u té své zatracené bedny (PC) a vzpomínám na doby minulé.Jako obvykle sluchátka na uších,kterými proudí stařičký dobrý metal…… Na stěně proti mně visí sólová kytara,která pamatuje naše slavné začátky,kdy jsme ještě jako školou povinní chtěli hrát bigbít…….. Skladba za skladbou řve do mých nahluchlých uší. Dolaďuju basy.To je ono. Metallica – bossové metalu,SDI – speed metaloví ďáblové,Tankard – pivní metalisti,Slayer – zatracení vrazi,Blind Guardians – roztomilí „Slepí vojáci“, a další a další …….. Známé metalové heslo „KDYŽ JE TO HLASITĚ,STÁRNEŠ!“nabývá na významu.Je fakt,že už jedu tak na padesát procent hlasitosti.Zavírám oči,dunivé staccato metalových riffů provází mé vzpomínky.Bývávalo.Kdysi.Připadá mi to jako věčnost.To jsme ještě byli mladí a divocí…….. Helloween a jejich nezapomenutelné „Walls of Jericho“,nebo Running Wild a „Under Jolly Roger“,no jo zatracení piráti.Vážně je mám nejraději…… Vzpomínám na bývalé bigbíty a ranní návraty domů. A taky na ty celodenní „deprese a absťáky.“ Znovu pouštím RUNNING WILD a jejich PILE OF SKULL (hromada z lebek).Tiše zaznívají chrámové tóny a sborový chór mnichů.Do toho nastoupí melodie ze známého filmu o bukanýrech.Nádherně zahraná a pak už jen pořádný nářez…….. Beru do ruky tu starou „zatracenou kytaru“,zapínám „staré zatracené“ combo a „starý zatracený“ overdrive. Zkouším to poprvé,podruhé,po x-té…… Najednou to jde. „Pile Of Skull“ – ten název se k té melodii nehodí. Spíše by to mělo být „Regress Off Irrecoverable“ – Návrat z nenávratna,nebo „Triumphal Regress“ – Triumfální návrat. Opět slastně přivírám oči a trsátkem jezdím po strunách………. Po dvou hodinách přestávám.Můj výlet do vzpomínek končí.Je mi trochu smutno. Asi týden na to přiběhne můj soused,kterému je sedmnáct a poslouchá Korny ,Offsprings a podobné. „Zdar,člověče!“Říká hned ve dveřích.“Slyšels někdy Metallicu?“Zní jeho nadšená otázka.Nedávám na sobě nic znát.Večer jdu k nim na kus řeči.Pouští mp-trojky na plné pecky.“Ty vole,slyšíš to?Dobrý,ne?Metallica – Master Of Puppets!To je nářez!“Křičí do toho rambajzu.Posunkem ruky mu naznačuju aby to ztlumil.Jo,to už je snesitelnější.S nádechem hrdosti v hlase říkám: „Víš,Juro,když jsem tohle poslouchal,tak mi bylo míň let než je teď tobě!“Dívá se na mě nevěřícně.Ale to mi vůbec nevadí.Mám v té chvíli obrovskou radost.Protože ten stařičký dobrý metal žije v další generaci.Chce se mi zakřičet do širokého okolí: „DÁMY A PÁNOVÉ,METAL JE VĚČNÝ! AŤ ŽIJE M E T A L !!!
Tyrman
01. 02. 2006
Dát tip
Zaprděnec..je asi pěkně samolibej panchart:-) Je to dobrá věc. Je to pravda a proto:"Ať žije kov!"

Zaprděnec
04. 04. 2005
Dát tip
metal je na hovno, úrovní se blíží dechovce . stejná blamáž

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru