Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Běhám..

24. 06. 2007
1
32
2048

..

Běhám si po louce plné mrtvých těl,
cítím slast, když mě bodá roj včel.
V lesní studánce krve upíjím.
Pláču, když Tebe náhle míjím.
Tvá duše do ráje odletěla,
nic už nezbylo z Tvého těla.
Kusy masa z Tebe vlci strhali.
O Tvé kosti se urputně porvali.
Jsem tady sama mezi mrtvými těly,
můžete mě pohřbít s nimi,
stejně jste to chtěli..


32 názorů

a že jsi mi sem nehodila tipa:), když se Ti líbí.. :) Musím už leteť, ale mrknu určitě i na Tvý věcičky:)

To mě velmi těší:)

Luczisek
15. 08. 2007
Dát tip
Moc se mi to líbí.....

To budu velmi velmi ráda!:) Některý dílka takový psycha nejsou, ale všeobecně mám toto téma ráda.. Chce to ještě vylepšit.. ale to chce čas:)

Notreal
22. 07. 2007
Dát tip
styl a zanr je mi blizky, kritiku co bych podotkl i ja uz mas od ostatnich ... druha strofa je lepsi, rytmictejsi ... tot jen pro zacatek, ale asi si te prectu celou, protoze potencial citim a pokud budu moct nejak pomoci svym nazorem budu rad

Ale jo.. máš pravdu, ale já tady ty věci moc neřeším.... ale tak předělám to.. :)

Však Tě k tomu nikdo nenutí:) Měním pravidla:)

Tenhle text je starý už několik let, takže si nemyslím, že jsem ovlivněná moderní dobou.. i když máš pravdu, že ta doba taková opravdu je.. Trend být drsná.. o tom mi ale nejde.. Píšu, jak mi mozek diktuje.

Hned napravím... :)

Přijímám kritiku:)

Jade
24. 06. 2007
Dát tip
krec a kyc. takove radoby pusobive. mne se nelibi.

Jezuita
24. 06. 2007
Dát tip
..jatka tedy..a mechanizovaný, co verš to stejný úkon-vzpamatuj se...:-)

I tak se to dá říct:)

Že je tohle dílo kýčovitý.... to tak trochu cítím i já... Je už hodně starý, ale chtěla jsem znát názory:)

Jezuita
24. 06. 2007
Dát tip
Svátek jatek?

Ještě néééé.. :)

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...tak HOP...!!!:)))))))

Samožřejmě, vyvíjet se chci, ale myslím ten styl.. ten bude pořád stejný a můj.. Je škoda, že takhle přes net se nemůžu pořádně vyjádřit, co se týče diskusí.. Co se týče volné nebo vázané.. Já osobně bych to nazvala úplně jinak, není nad oiginalitu:), ale když tam se něco vybrat prostě musí....

Ay´Le
24. 06. 2007
Dát tip
heh sakra:D tohle me fakt stve na netu..ze clovek neslysi ten ton mno dnes byl perny den holt..male ospravedlnostneni se:)

Ay´Le
24. 06. 2007
Dát tip
ze by nikdo nemel odvahu o tom pochybuju..a teda bych to osobne zaradila do jiny kategorie ale ti to neberu

Ay´Le
24. 06. 2007
Dát tip
psat porad stejne..mno myslim ze kazdy by se mel vyvijet.. ale tak uvidis sama jo a jeste jsou to vazane verse a ne volne..to je uplne neco jineho..

Vidíš, Ty jsi se vyjádřila. O to mi šlo. Budu psát pořád stejně, na tom se nic nezmění. Jednou tak podruhé jinak.. Každopádně každý názor ať pozitivní nebo negativní mě těší.

Ay´Le
24. 06. 2007
Dát tip
proc by to nemelo cenu jen by chtelo vyvarovat se kycovitych spojeni..a ze je jich tu pozehnane na tak kratky text a taky zlepsit rym nebo radeji vubec nerymovat:)

Tak to snad nemá cenu sem cokoliv psát, ne??:) Myslím tím, když "nehodnoceno" tak nač se namáhat psát do kritiky.. Nebo jsem to snad špatně pochopila??:)

SENIOR
24. 06. 2007
Dát tip
Nehodnoceno.

Norsko 1
24. 06. 2007
Dát tip
druhá půlka má rytmus :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru