Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pláču..

24. 06. 2007
1
26
2051

Takový normální smutek..

Je mi nádnerně

 a pláču.

Chci si užít ten pocit

a pláču.

Jsem tak moc šťastná

a pláču.

Slzy mi stékají po tváři.

Jsou plný smutku a mění se v krev.

Já nepláču.

Já umírám.

 

 

 

 

 


26 názorů

Občas takhle umírám, ale pak si říkám, že ještě nepřišel ten správný čas:)

To znám. Z toho mi běhá po zádech mráz...

Bardhans
26. 08. 2007
Dát tip
Naprostý souhlas.Přečetl jsem si vše,co jsi napsala,asi máme přibližně stejná srdíčka,jen mně "chybí" ty depky.Byl jsem shozem z hvězdiček na zem(astronom) a zjistil,jak dokáže srdíčko bolet.Až se to upraví,budou rýmečky také jinak vypadat,slibuji.

Mimochden... píšeš, že souhlasíš s Thalinou a sám píšeš smutný láskový věci... tak nevím.. Možná to jen špatně chápu..

Thanks:) Šlo spíš o depku... né kvůli srdíčku nešťastnýmu, i když to tak možná vypadá... ale psala jsem to ve stavu, kdy mozek zkolabuje a nic ho netěší..

Bardhans
26. 08. 2007
Dát tip
Líbí,nelíbí,dala jsi mu název který přitahuje raněné,tím jsi zastínila ty lepší.

Bardhans
26. 08. 2007
Dát tip
Souhlas s thalinou.Ale když srdíčko bolí,těžko psát o ranní rose a vycházejícím slunci.Vo vidíš,máme téma na báseň,i když asi také dost profláknuté.Jinak dobré.

Tohle dílko se mi moc nelíbí... ale když už jsem ho tady vložila, tak si říkám.. nechám to tady..

Notreal
22. 07. 2007
Dát tip
kdyz si vezmes skladbu jednoho slova v cestine tak je to kratke, v poezii jsou myslenky ... a tato myslenka zni v poezii jako jedno slovo - proto se to zda tak slabe casem najdes slova i obrazy tak jak ti sedi, tohle je jen pocatek

T_O_M_
02. 07. 2007
Dát tip
takové trochu zvláštní...když nechci říct divné...ale nezažil jsem to, takže zase proč, ne...

Jezuita
25. 06. 2007
Dát tip
Je zde klub Škola básnické techniky,zatím v rozpuku, ale dotazy klást můžeš.:-)

Umím brát kritiku, to bude spíš tím... :) Tyhle vaše názory mě (snad) aspoň posunou vpřed!!!!!!:)

Jezuita
25. 06. 2007
Dát tip
Protože má košatou obraznost, ostatní příjde samo.

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
..mnče se nahodou libi, jak to Zuza bere...jinak by uz tady jina chroptela vztejyky...(treba)...congratulations!!!!:)))

Hezké:)

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
)))jezu nezklamalDDDDDDDDDDD

Jade
24. 06. 2007
Dát tip
viz jezuita...

Jezuita
24. 06. 2007
Dát tip
Nejvíc na mne působí depresivně Tvúj nepoetický formalizmus.."slzy mi stékají po tváři"..to je (s odpuštěním)spíš hodnocení fotbalovýho utkání.

To je věc názoru..

Každý si v tom něco najde:)

Honzyk
24. 06. 2007
Dát tip
...,mne to cely pripada jak z transfuzni stanice...la pardon..:--)

Děkuji vám všem:). Já názvy nedělám, ale něco vymyslím, aby se v tom dalo lépe orientovat.. Moje poezie je smutná, depresivní. Nemusím být v depresi, abych napsala takový text.. I když pravda, v těch stavech se mi píše nejlíp:) Je to můj styl a mám ho ráda..

Ay´Le
24. 06. 2007
Dát tip
konik ma naprostou pravdu..pokud chces publikovat je treba vymyslet nazvy jinac z toho bude zmatek jeste vetsi nez nejvetsi.. a umirame kazdy:) jen ruzne rychle;)

názvy bys neměla odbývat - myslím že si všichni mysleli žes omylem 2x vložila to samý a tak už na to "znovu" neklikali... a pak... až jich budeš mít víc, těžko se v tom člověk bude orientovat co už četl a co ne... odháníš si čtenáře - název přitahuje :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru