Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přemýšlím..

25. 06. 2007
3
21
2013

Jen tak přemýšlím..

Přemýšlím a nevím..         o čem?

                                              o kom?

to vlastně přemýšlím..

Přemýšlím o člověku, kterého nenávidím.

Přemýšlím o Tobě.

Ty jsi to všechno zkazil a přitom to ještě ani nezačalo..

protože Ty neexistuješ!    


21 názorů

Právě proto.. můžu se nechat už jen překvapit něčím krásným:)

pozitivní pohled? ještě ani neexistuje a už ho nenávidíš...může být už jen lépe :o)

Bohatá kritika, která mluví za vše.. :)

Notreal
22. 07. 2007
Dát tip
mozna volovina kvuli spatne obraznosti, vetsina ctenaru poezie si potrpi na bohate a kosate vyrazy, rymy a nerymy, myslenky za ktere by se nestydel ani Nostradamus nebo naopak mile krasne zaobalene miniaturky ... to jim dodava pocitu kvalitni poezie ... tohle je ciste, kratke, nudne ale zadnou chybu v tom nevidim - jen me to jako narocneho nenormalniho cloveka neosovilo, protoze ja si potrpim na popsanem utrpeni, obraznosti. To tu schazi. Tot ma hlubsi kritika :)

Já jsem tady vždycky v takovým spěchu, že ani nevím, co kdo píše:) Tak promiň a děkuju:)

Oldjerry
27. 06. 2007
Dát tip
Cítím tu jazykovou bariéru - vypadá to jako volovina ode mne.....že si trvám na těch vykřičnících - vykašli se na mně a piš si, jak se ti líbí. To není důležité, důležité je že vůbec píšeš... a netrap si hlavu. Kdybys četla pořádně, tak bys byla zjistila, že jsem ti to naopak po těch úpravách pochválil... a tipnul.

No, a zase jsme tam kde predtim... Proc je to volovina??? Co je tam spatne??? Kdyz se nad tim dokazes zamyslet, tak v tom neco najdes, ale pokud mas pocit, ze jde o volovinu, tak chci slyset proc??? To ze je to volovina dokaze napsat kazdy...

Oldjerry
27. 06. 2007
Dát tip
Vypadá to jako volovina, ale takhle to má větší důraz, než s vykřičníky. Dokonce ten poslední bych nahradil třemi tečkami, ale to je jen můj názor...

Dávám sem dílka, který už jsou docela starý... ale prostě jen chci vědět názory... A hlavně chci vědět, kde dělám ty největší chyby!!!?? jakože jich asi dělám dost:) Proto jsem ale tady.. abych ty chyby postupně odstranila.. Za sympatie velký dík!!!:) To já umím:)

Někdo myslel a nevymyslel nic.. Tak pak je dobrej aspoň ten trakař!!!!

ROMAN_L Ještě jedna věc, není to o chlapovi, ani o ženské, ani o žádným jinym vztahu..

Nerada bych, aby se tady někdo zabíjel... A pokud teda jo, tak chci být u toho!!!!!

Sorry... nějaká moje úchylka ty vkřičníky a otazníky... ROMAN_L - Hele, nemůžeš mě soudit podle toho, co píšu v textech.. třeba je to jen zástěrka něčeho.. Navíc mě baví číst si ty vaše debaty, takový živý:)

Oldjerry
26. 06. 2007
Dát tip
Zase ty vykřičníky.... to je snad maniakální. Přidrž trochu opratě, brzdi... na konci je zbytečný i jen jeden vykřičník. Jinak líbí...

Fairiella
25. 06. 2007
Dát tip
... a v tom je možná ten zakopanej pes :)

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...a vo cío myslis, ze mi asi jako tak de..?)))

sidonia
25. 06. 2007
Dát tip
honzyku.. jestli neprestanes s tema avizama na takovy tupy veci.. tak se budu muset asi zastrelit!!!!! :)

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...ale existuju, berusko...si to nemaluj!!!)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru