Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Historie

26. 06. 2007
0
43
3330
Autor
pozorovateI

43 názorů

dva_karlove
27. 06. 2007
Dát tip
HDP odložím vždycky po ranní kávě.:)

anebo Stará Paka????? tak víš co, já si to napřed napíšu, uložim a paque vložim - a běž pracovat, HDP se zpomaluje... ;-))))))

dva_karlove
27. 06. 2007
Dát tip
Tak chytrej jako ty jsem teď taky, ty jeden pobojigenerále! :)

jééééééééééééé vy ste Nová Paka, neukládat si to a dát to sem - vy ste nežili moc dlouho za komunistů že ne???

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Dero: Ale má. Můj recept na buřtguláš je světově ceněná rarita. Na tom se dá udělat jmění! :)

Dero
26. 06. 2007
Dát tip
Kolik to může stát? Ani korunu. Vella nemá oprávněný zájem na zadržení originálu díla (tedy zápisu do databáze).

no, Dero, dík. nečetl jsem všechny diskuse, tak se omlouvám, jestlijsem to někde přehlédl...Takže jestli to dobře chápu, kdyby chtěli "vyškrtnutí" svá díla vidět, musí Velle zaplatit za to, aby jim je zkopírovala...to není zas tak složité, ne? Kolik to může stát? Složíme se? A je po problému...

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Alfi, s Derem bych se o těhle věcech nehádal, má trochu praxi :)

Dero
26. 06. 2007
Dát tip
dero, rád bych věděl, o jaké konkrétní paragrafy se tvoje argumentace opírá. Neznalost zákona neomlouvá a už mě docela unavuje zákon 121/2000 Sb. citovat, ale když jinak nedáš: § 11 - (3) Autor má právo na nedotknutelnost svého díla, zejména právo udělit svolení k jakékoli změně nebo jinému zásahu do svého díla [...] § 12 - (3) Autor má právo požadovat na vlastníku věci, jejímž prostřednictvím je dílo vyjádřeno, aby mu ji zpřístupnil, pokud je toho třeba k výkonu práv autorských podle tohoto zákona. Toto právo nelze uplatnit v rozporu s oprávněnými zájmy vlastníka; vlastník není povinen autorovi takovou věc vydat, je však povinen na žádost a náklady autora zhotovit fotografii nebo jinou rozmnoženinu díla a odevzdat ji autorovi. Spokojen?

dero, rád bych věděl, o jaké konkrétní paragrafy se tvoje argumentace opírá. Kdyby Vella zažalovala ty vyškrtnuté kvůli jejich řečem, vyhrála by? A za jak dlouho? Takhle si to s nimi vyřídila jednoduše a rychle. jestli se chtějí soudit, jen do toho... :o)

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Dero: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=250438 Lepčí?

Dero
26. 06. 2007
Dát tip
Má někdo dojem, že žádáme nedůrazně? Třeba já. Řečí a povyku je kolem toho spousta, ale chybí mi tu prostá žádost o obnovení děl do data XY od vás tří. Neptejte se, dožadujte se toho ke konkrétnímu datu a času.

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Tak jo. Sepíšem to na Květnici.

pozorovateI
26. 06. 2007
Dát tip
hele pišto, já mám v pátek čas,tak můžem podat to trestní oznámení

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Má někdo dojem, že žádáme nedůrazně?

dadik
26. 06. 2007
Dát tip
tohle je důležítý, co píše Dero

Dero
26. 06. 2007
Dát tip
s Vellou sice nesouhlasím, ale je to její server, může si dělat co chce... To je, s prominutím či bez něj, naprostý nesmysl. Už jsem na to upozorňoval několikrát. Ani majitelka serveru nemá právo odpírat autorům přístup k jejich vlastním dílům. Pokud se v zákonech neorientuje a tohle neví, nemá server podobného zaměření vůbec provozovat. Až se někdo nasere a zažaluje ji, tak bude Vella v loji, majitelka nemajitelka. Blokovaným bych doporučil veřejně zažádat o okamžitou obnovu všech smazaných děl. Dle zákona jim musí být vyhověno, jinak se osoba zodpovědná za tento server dopouští trestného činu.

Norsko 1
26. 06. 2007
Dát tip
milý alfonso, když rozdávali inteligenci ty jsi byl ve frontě minimálně třikrát :-) na mě se nezlob

a já myslel, že okurková sezona se týká jen normálních novin a televizí...s Vellou sice nesouhlasím, ale je to její server, může si dělat co chce...

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip
třeba tam dáš něco, cos tam předtím nedal a bude to ještě lepší. ber to jako potenciální možnost příjemného gastronomického obohacení.. :)

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
To asi jo. Ale chápej, už to nebude to ONO :))

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip
tož na ten recept na guláš se snad dá vzpomenout. vzpoměň si, co si všechno rozřezával, jak ti slzely oči a určitě to dáš zusammen..

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Tož já doufám, že ano. Protože jinak musím říct, že dosud jsem je jen tak čertil, ale tohle by mě nefalšovaně nasralo.

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip
hm.. na liteře je třeba ikonka, kde si to jedním kliknutím všechno uložíš. já si vždycky všechno ukládal. no, ale je to blbý, přijít o něco svýho. je to někde uložený? má to třeba vella uložený, když vás smazala?



Narvah: Ty se mi budeš smát, ale já se spolíhal, že se tady hraje fér...:) Takže proč bych zálohoval, žejo.

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip
a uložený nic nemáš?

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Já bych si je i smazal. Kdybych se k nim dostal...

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip
no, já se k tomu nedostal. taky by mě to zajímalo. ale počítám, že se to ven nevyhrabe a i kdyby, tak to nic na vaši situaci nezmění. já si třeba mažu svoje díla prozřetelně sám. přišel čas se to taky naučit..

Yann
26. 06. 2007
Dát tip
no a v prehliadaci cache a historiu velmi nepouzivam, lebo som paranoidny:)

Yann
26. 06. 2007
Dát tip
google indexuje asi kazde tri mesiace alebo tak. ked si to napisal pred par dnami, tak je to nepravdepodobne...

pozorovateI
26. 06. 2007
Dát tip
s cachi moc neumim, ale mělo by to tam bejt, no né?

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
Narvah se buď nemůže rozhodnout, a nebo první dílo nemá a druhý má.

Yann
26. 06. 2007
Dát tip
bohuzial. bohuzial ani google to nema v cachi jak pozeram.

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
To moje bylo to nejprvnější, zcela obyčejný zveřejnění odkazu. Poznáte ho podle toho, že v prologu má dvě věty a v těle textu pouze "KLIKNI" a pod tím "(chce to ne úplně želvoidní připojení)". Po těchto textech pátráme proto, abychom mohli veřejně dokázat pochybení paní majitelky, která (spolu s Armandem, který sice dorazil až dnes, ale asi vidí do minulosti) naše smazání odůvodňuje napadáním její rodiny. Z oněch textů vyplyne, že k ničemu takovému nedošlo a celé to byla pouze záminka zbavit se nepohodlných. ******** týjo, druhej den zatíplej, a už píšu patetický pindy. budu si muset dávat majzla.... ********

pozorovateI
26. 06. 2007
Dát tip
ne?

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip
jo

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip
ne

pozorovateI
26. 06. 2007
Dát tip
jo?

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip
jo

Narvah
26. 06. 2007
Dát tip
ne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru