Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak dnes žiju

27. 06. 2007
6
14
1618
Autor
aquapolo

Bydlím s morčetem, klavírem a záplavou kytek. 

O hodinách

Na zdi mi visí hodiny s tramvají na hlavní ručičce.

Vyndala jsem jim baterky a už týden mám v pokoji tři čtvrtě na sedm, večer.

Dal mi je jeden člověk se zápalem pro MHDčko, spolu s rokem svého života.

Nechal mi tu taky růži, leží usušená u cédéček, a slámového panáčka s šatičkami, kterého dělal ve školce úplně sám.

O kytkách

O svůj stůl se denně peru se čtyřmi květináči sazeniček.

Jinak mám palmu, papyrus, trnitou neznámou kytku, malou dužnatku, kterou jsem ukradla v botanické zahradě v Teplicích, Vánoční hvězdu, keř gardénie, sedmikrásku a červený trojlístek po prababičce.

V tymiánu mi poletují dřapčíci - malé zlé mušky, co ožírají na co přijdou. Když vám zdemolují kytku naplácnou se na žlutý lapač ve vedlejším květníku.

O oknech

Okna mám pod stolem na západ.

Na obzoru mi létají letadla na Ruzyň.

Jednou jsem seděla u otevřeného okna celý večer až už byla tma a dívala se jak přilétávají a spouští se dolů k osvětlenému letišti.

O večerech a palmě

Když večer dočtu Bibli a Dějiny komunismu zapálím solnou lampu pod palmou na stole.

Na stropě mám pak stíny jejích štíhlých listů a vypadá to hrozně tropicky.

Ten pohled dostal kdysi i člověka co měl rád MHDčko a co mi tu nechal hodiny, růži a slaměného panáčka.

Tak dnes žiju. Je to krásné a prosté. A je to málo.  


14 názorů

jt
11. 04. 2008
Dát tip
super !! zatím nejlepší, co jsem od Tebe čet ;-) TIP

aquapolo
09. 08. 2007
Dát tip
smrt dřapčíkům!

guy
09. 08. 2007
Dát tip
máš fajn život teda - až na ty dřapčíky :-) *

papouch
06. 08. 2007
Dát tip
ano, míchat se musí, aby se to nepřipálilo .-)

aquapolo
24. 07. 2007
Dát tip
avoxi, já tu bibli i s komunismem vážně míchala:)

avox
24. 07. 2007
Dát tip
Je to hezké i když nevím o koho jde... co ta okna POD stolem? a bible i dějiny komunismu působí dost nevěrohodně,jinak tiché teskné volání... */

Líbí se mi ten konec...a fakt fest :)

je to hezké nejspí šproto že znám, vím, rozumím o koho jde.

aquapolo
27. 06. 2007
Dát tip
ahoj Tvoje oči

aquapolo
27. 06. 2007
Dát tip
to jsou oči, že?

aquapolo
27. 06. 2007
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru