Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrtví

27. 06. 2007
8
22
1832








Mrtví se u nás
často schovávají
slyším je

křik dětí na hřišti

někdy přijdou
nečekaně
s průvanem
a shodí zarámovanou fotku
v obýváku

svíčky mi občas nejdou zhasnout
a slzy tečou po tvářích
bezdůvodně

mám asi strach
ale nevím o tom

a hodiny co nikdy nešly
odbíjí půlnoc
každý rok
ve stejný den













22 názorů

snivá
07. 02. 2008
Dát tip
líbí se mi to, děje se to a ty o tom píšeš...rozumím.Tvé psaní se mi líbí.Dávám tip.

palino8
08. 11. 2007
Dát tip
hodiny co nikdy nešly odbíjí půlnoc každý rok ve stejný den bol som zvedavý na záver, a tento Ti fakt vyšiel... nič neukončuje, neuzatvára, práve naopak, kladie v hlave čitateľa nové otázky a tak to mám rád :)

no vidiš ;)

krempi
28. 06. 2007
Dát tip
ne nei, totizto aj mne sa stavaju nezvycajne a sialene a obcas strasidelne veci :-)

to jsem nemyslela... krempi, nemluvím o podání a formě, ale o obsahu, není to pohádka.... ale souhlasím s tím, že to není výjimečné ;)...

krempi
28. 06. 2007
Dát tip
nene hvezdica, ja to taky citam...pride mi nicim nove nicim vynimocne nicim co neni vsade podane rovnako jako tys to podala...

krempi: to si jenom myslíš...

krempi
28. 06. 2007
Dát tip
obycajne pohadkove

Alojs
27. 06. 2007
Dát tip
svižné, dobře pojené... ale ty obrázky jsou festovně filmové, známé, neřkuli klišovité... to mi vadilo. sic až na druhé čtení, ale i tak. přesto fajn.

Smíšek:-)
27. 06. 2007
Dát tip
hm..realistické prvky...hm.. zvláštně popisná.../*/


SENIOR
27. 06. 2007
Dát tip
Fantazielnobrazevná stránka dílka není příliš silnou jakoby, to mnou musí být zmíněno na prvním místu. Tedy se snaží spíše o pocitné zaplácnuto čtenářových nároků, které ovšem zde dopadá taky spíše průměrně. 4

fajo
27. 06. 2007
Dát tip
no,úprimne..keď sa ráno pozriem do zrkadla..veď vieš..(alebo nevieš?:-D) inak som odkojený na filmoch typu Evil dead,prípadne Return of living dead-čo je teda dosť intenzívna skúsenosť..)a taktiež Bad taste,hororová scifi komédia-treba vidieť!P.Jackson..dokonca si aj zahral..dvojrolu-psychopatický obranca zemegule vs. mimozemšťan-kanibal,produkujúci potravu pre zvyšných spolumimozemšťanov vo forme vlastných zvratkov..no...

fajo: ty sem eště nepotkala, ty jo? :-D

fajo
27. 06. 2007
Dát tip
a čo takí zombie?:-D

Fenix
27. 06. 2007
Dát tip
... mrtví k nám patřej, to je jasný ! Hezky napsaný !!

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
...bnojim, bojim....bydlim kousek vod Volsan:))

James Juyce, hm, možná je to tím, že s tím má víc lidí zkušenosti... a ono se to opravdu děje... díky za kritiku ;) Honzyku, díkoš ;)

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
Adam´s familly utoci...ale gut:)***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru