Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O sexe...a mojom orgazme.

30. 06. 2007
2
16
1908
Autor
erotomanka

Ak chcete mozem vam pisat nase pribehy.SKUTOCNE PRIBEHY. (nie je tento web cenzurovany?)

Keď som ešte chodila na strednú školu, páčil sa i jeden učiteľ.Fešák, tmavý, svalnatý...Samozrejme učil telesnú výchovu.Masturbovala som na jeho predstave..ale orgazmus neprichadzal.On sa mi iba páčil.Nasla som si REALNEHO priatela a ten nestal v sexe ani za hovno.Potom som stretla Lukáša.Až ten ma poriadne vymrdal.Pička mi len tak tiekla.No a od vtedy som EROTOMANKA.Musím to mať každý deň.Chlapci, mali by ste mu zavidiet...Je to sexualny BOH.Dokaže trtkat aj cele hodiny.

16 názorů

erotomanka
01. 07. 2007
Dát tip
je to blbost

Narvah
30. 06. 2007
Dát tip
tož trkej, trkej..

sidonia
30. 06. 2007
Dát tip
tak to je pribeh jak prase

Retro_BUS
30. 06. 2007
Dát tip
jo... to je ono

zuzuzu
30. 06. 2007
Dát tip
tyjo, má to dokonce i pointu, fakt vyjímečnej text

Winter
30. 06. 2007
Dát tip
No jo no, upřímně řečeno smysl mi zcela uniká a mám podezření že proto, že tu žádný ani není.

Jezuita
30. 06. 2007
Dát tip
Nic pro mne.Nějakej recept na dobrej gulášek bych bral.

erotomanka
30. 06. 2007
Dát tip
to je len skuska.dokazem to lepsie.len chcem vediet ci to ma vyznam.

erotomanka
30. 06. 2007
Dát tip
zaaaaviiiist.prave si sam co?

erotomanka
30. 06. 2007
Dát tip
Boli nejeke narazky na moje meno..ERotoManka tak sa snazim splnit tuzby... :) a co sa tyka tych casopisov - aj to je literatura?ci nie?mozno bez umeleckej hodnoty ale...

fantom666
30. 06. 2007
Dát tip
neviem, nepatri to nahodou do inej kategorie?myslim eroticke casopisy a tak.skus radsej pokracovat inom smere. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru