Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Niekde medzi...

01. 07. 2007
1
0
637
Autor
teky

Čakal som. Tak ako vždy. Netrpezlivo.

Zvečerievalo sa a oči striedavo behali. Po riadkoch v knihe. Po hlavnej ceste.

Usmial som sa, keď som ju uvidel. Nemala to rada.

Neviem prečo...

 

Keď som sa usmial, vravel som tým, že je krásna a tiež ako ju milujem. Možno ju to strašilo. Že ju môže mať niekto tak rád. A možno som to len hovoril príliš často.

Asi som nemal toľko plytvať slovami...

 

Slnko už svietilo len na okraj. Kúsok od našej deky. A stratilo sa za veľký strom. Na chvíľu. A potom znova niekam inam. Ale to som si už nevšímal...

 

Pozeral som hore. Na jej vlasy, ako sa nado mnou skláňala. Do úst mi kotúľala čerstvý hrášok. A tiež sa smiala. Možno ma tiež ľúbila a mne bolo ľúto, že ten deň odchádza. Nie rýchlo. Nie pomaly. Presne tak ako to má byť...

 

Ležala pri mne a cítila. Počúvala ako mi bije srdce a vždy keď otvorila oči, ja som bol v prvej rade. Aby som videl ako ma jej zreničky vťahujú do seba.

A nabrala dosť, aby sme boli spolu, aj keď ich zavrie...

 

Vždy keď vydýchla, vrcholky stromov sa zachveli. Dopredu

 

Dozadu

 

Pomaly

 

Lesný príliv a odliv...

 

 

 

Tam sme sa strácali

 

Strácali sme čas

 

Niekde medzi jarou a letom


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru