Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ľudia

02. 07. 2007
1
20
1168
Autor
Sutech

Tí ľudia sú všade ? :-O

VŠADE !!!


20 názorů

Sutech
09. 07. 2007
Dát tip
:-D

Sutech
02. 07. 2007
Dát tip
:-D Heh... Ako povies.;-)

ivana.b
02. 07. 2007
Dát tip
okej,nechajme to tak.. tu sa ma rozoberat dielo, a nie rozpitvávať jedna kritika..

Sutech
02. 07. 2007
Dát tip
Taketo zaveri beriem, ale nie u kritik...:-D

ivana.b
02. 07. 2007
Dát tip
neuvedomila som si, že ty si autorom, ktorý takéto závery neberie, je to už dlho no aj tak neviem, ako som mohla na túto tvoju črtu zabudnúť... nie??

Sutech
02. 07. 2007
Dát tip
Tak preco potom pises kritiku ak si neuvedomujes co pises...:-? :-D :-O

ivana.b
02. 07. 2007
Dát tip
v poriadku, beriem, ak by tan na konci nebila moja samota, bola by to tvoja kritika... sorry, ze som tam dala to, co som si ani neuvedomila.. možno, ked zistíš, prečo to tam je, nebudeš brať tie dva riadky tak tragicky..

Sutech
02. 07. 2007
Dát tip
:-D Ty si nesla proti nicomu to co si pisala si pisala ako dielo, nebudem sa vobec cudovat ak by sa to dostalo medzi tvoje diela, ako nehnevaj sa, ale ako mozes pisat kritiku o svojej samote...:-D To je smiesne...:-D A ano plno tvojich diel je romantických, myslim ze ine ani nevies pisat...:-D

ivana.b
02. 07. 2007
Dát tip
ja nemám nič proti takýmto dielam a rozhodne nepatrím k tým, čo myslia, že dielo má minimálne 4 strofy... mám plno diel,kotré majú jednu vetu alebo tak 1,2 verše, ibaže tu ešte nie sú...a úlne náhodou, všetky sú romantické.. budú tu... a ak budeš mať chuť kritizovať, bude príležitosť... no ja som rozhodne nešla proti tebe, alebo forme diela... iba po obsahu, ktorý mi nesadol... chapeš?? :)

Sutech
02. 07. 2007
Dát tip
Sem treba davat vsetko a ukazat co v tebe je, netreba byt strahy a strnuly...;-)

Sutech
02. 07. 2007
Dát tip
Ja si nic nekazím, si len dalsia z tych, ktorý si myslia, ze DIELO je len to co sa kazdému páči a co ma minimalne 4 strofy...:-D S tymto chod vies kam, proti romatizmu rozhodne nic nemam ... ;-)

ivana.b
02. 07. 2007
Dát tip
Toto je starý Laco, taký, akého ho poznám... Začnem rozmýšlať, či tu nedám nejaké staršie vylievania srdiečka...Možno mu prídu prijateľnejšie.. a ak má autor niečo proti romantike...to je jeho vec btw..oponovala som na tvoju (nezmyslenú) miniaturu, ktorou si kazíš ostatné vydarené kúsky tu na písmáku...

Sutech
02. 07. 2007
Dát tip
kde ? :-O :-D

Sutech
02. 07. 2007
Dát tip
Ó Ivanka toto bolo nádherné vyliatie srdiečka, ale ako kritiku to neberiem, snad keby to bolo dielo (Co si tuna asi chcela poskladat, preto lebo si sa iste nechala uniest VELKYM ROMANTICKYM BASNIKOM v tvojom SRDCI). Davam ti zato * :-D

ivana.b
02. 07. 2007
Dát tip
Nesúhlasím, ľudia nie sú všade!! sú na mnohých miestach, ale je ešte viac takých, kde nie sú... Nie sú v mojom zápisníku. Nie sú v škole na ktorú pozerám cez okno, dokonca ani robotníci, ľudia, čo tam majú byť, nie sú na búranisku nášho starého kultúrneho domu. Nie sú pri strome v Slanských vrchoch, na ktorý sa pozerám cez ďalekohľad.. Tí, ktorích potrebujem, nie sú teraz pri mne a nedržia ma za ruku, neobjímu ma... ľudia nie sú všade..

Sutech
02. 07. 2007
Dát tip
Ja si to myslim jeste furt...;-)

Rabb
02. 07. 2007
Dát tip
neke, fakt? jsem myslel, že na světě žiju sám a ostatní jsou pouze iluze.. hmm.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru