Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poetická chvilka citátů

05. 07. 2007
2
19
1068
Autor
Saufrinka

no jo..měla jsem poetickou chvilku

Poetická chvilka citátů

  • Občas,když utěšujeme někoho kdo pláče,tak si u toho nikdy neuvědomíme,že může plakat kvůli nám!
  • Říká se,že láska dává křídla,tak proč já mám jen jedno?
  • Přátelé jsou ti,kteří ti pomůžou,když spadneš ze sedmého nebe.
  • Přítel je ten,který při tvém pádu padá s tebou!
  • Život bez lásky je jako voda bez chuti,...Život bez lásky je jako citron bez šťávy
  • Nejlepší škola je život.
  • Dívám se z okna a vidím lidi,někteří spěchají,někteří jdou pomalu,...ale ani jeden z nich se nepozastavil nad svým životem.Nespěchejte,ale ani nechoďte pomalu..život si sám určí jak chce plynout.
  • Hledáš inspiraci v jiných lidech..ale nevidíš,že jí máš v sobě.

  • Pláčeš pro nesprávneho člověka,a přes ty uslzené oči nevidíš,že pro tebe pláče celý svět.
  • Někdo se bojí rána,co by se do zrcadla nepovídal a někdo se bojí dne kdy do něj bude muset pohlédnout.

  • Jídlo ti nechutná,ale představ si,že jiní na výber nemají
  • Láska je jako zasazený strom..křehký a čekající jestli ho někdo nechá žít.
  • Stěžuješ si na své rodiče..ale uvědom si,že někdo si nemá na koho stěžovat!

19 názorů

A.H.
28. 03. 2009
Dát tip
opravdu jen chvilka

Pokiiita
09. 07. 2007
Dát tip
hh sou moc pěkný.. to sem nevěděla, že písáš i citátky :) sou fakt good! =0*

Saufrinka
06. 07. 2007
Dát tip
díky moc:)

Rabb
05. 07. 2007
Dát tip
přečtu později..

Hledáš inspiraci v jiných lidech..ale nevidíš,že jí máš v sobě. ...za toto dávám velký tip*... (zbytek jsou plky)

Hledáš inspiraci v jiných lidech..ale nevidíš,že jí máš v sobě.

Saufrinka
05. 07. 2007
Dát tip
tak v tomhle s Platonem souhlsím:)

Saufrinka
05. 07. 2007
Dát tip
musím tě zklamat..to jsem fakt nečetla..ale můžeš mi klidně něco z toho povědět..třeba mě to zaujme:)

Saufrinka
05. 07. 2007
Dát tip
musím tě zklamat..to jsem fakt nečetla..ale můžeš mi klidně něco z toho povědět..třeba mě to zaujme:)

Saufrinka
05. 07. 2007
Dát tip
jj jsou..ale citáty jsou pravdivý tak proč i nepoučit?:P

Saufrinka
05. 07. 2007
Dát tip
jj...ale divim se,že jsem jich vymyslela tolik:)

martinez
05. 07. 2007
Dát tip
některý se mi líbí moc... jiný sou až moc poučný... ale celkově *

Saufrinka
05. 07. 2007
Dát tip
Moje pocity byly holt takový

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru