Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

strávník

07. 07. 2007
6
27
3751
Autor
houmles
Otevírám plechovku sardinek v tomatu připadá mi, jako bych snad otevíral Tutanchámonovu rakev s posvátnou úctou nad mrtvým masem zalitém v trvanlivé omáčce kulhavé srovnání! hromadný hrob, oběti genocidy šlechta žraloků není k sehnání. --- Krátkodobá paměť se kolektivním vědomím nemá šanci stát --- Co oči nevidí, srdce nebolí. bodnutí šroubovákem dvě proti jednomu --- Příliš mnoho otázek ohledně zdravé výživy když i v pivu je voda Na kapačce sníš o kousání hladině serotoninu je to upřímně jedno vytéká do bažanta.

27 názorů

houmles
01. 08. 2007
Dát tip
ano, obcas jsem trochu rozletanej :-) internet je veliky.

Celebrian
01. 08. 2007
Dát tip
Mám z toho trochu rozpačité pocity, zdá se mi to jakoby moc rozlétané...nevím

jako nečet jsem to ale: trávník

Honzyk
08. 07. 2007
Dát tip
,,my tutac sme se videli, ja tam sedavam s tim kokotem Andrejcem, co hraje na bendzo,,,bydlel v Akraci, a pak znam ty kerky s psama nejaky...vsak my se setkame!!!)))...vozralo!!))))))) prijedu na sanitce, s kapackou vpred a budu ukazovat: berte toho, toho, toho, a kdo je houmles? Muze je vsechny vysvobod\yty\!!!!)))) p.s. zdravy svyne:)))))))))DDDSD

houmles
08. 07. 2007
Dát tip
...a suplik je plnej jen staryho harampadi, jsem tak nasrot ze nemam ani tusku. modre portugalsko bere. utokem! pit v pracise nema... ale pije.. kor dyz makak z domova.. uj, dekuji za nadhernou konzervaci, strycek houmles se vam za to treba nekdy upravi primo pred vocima.. ma.. ma.. papa jen premyslim premyslim kerej z tech parukajckejch ty sji, honzyku frantiku.. ale takle uz nic nevymyslim a rano v 7 me zase zbudej a hura do hokny, tak dnes dobrou (bez cteni) a sidonie dik tobe i majstru salamandrovi za to neplaceni lezeni a neseni. picakozyspaaat!

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
o, jak chapu:)

sidonia
07. 07. 2007
Dát tip
no jo, v nasem klubu neplatim...lezim..odnesteme je totiz "suplik strycka houmlese" jako jedna z kategorii.. zalozeno na solomonuv popud tady kvuli vazenemu panu autorovi, vis jak:)))) to je na vysvetlenou..:)

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
sidka, netrap mne..........ale vis, ja to s doktorama nechci koulet moc....zatim mne iblibili si, a halt, jako na nejakym rautu, kam sme se jako studaci vettreli: zasada c.1: skamaradit se s cisnikem, kterej, jda k rediteli galerie, udela obpoucvek aaaaaaaaaaaaaaaa. supo, a tac se sampusem pred Frantiskem a kamosema...tak v nermce halt musios troisku podrbakovat doktory pod krkem, ale zadnyx podlezani, to nesnasim....a to"strycku" k houmlesovi bylo krasny!!!))) ME DETI!!!!!

sidonia
07. 07. 2007
Dát tip
supr! takze s tebou VULGARne pocitam! skoda jen, ze honzyk se nedostavi, ach ach ach

houmles
07. 07. 2007
Dát tip
na to klidne jed si vem vyzna(m)vam ji nad pivem pro ten cely siry vesmir jenz se riti do hoven

sidonia
07. 07. 2007
Dát tip
chces si vyznavat lasku s nama, strycku?

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
mam zmakly...i syrecky a tak, plesnivy sejry..))))diky...

houmles
07. 07. 2007
Dát tip
deti moje tak vy si tu vyznavate lasku primo nad sardinkama.. aspon na speka dybych z toho mel.. no jo honzyku ta posledni strofa je pod vlivem tvejch kapacek se musim priznat. si me ovlivnil, no.. serotonin je dulezitej jinak je nalada na picu, zer banany.

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
jojo, mam to tady, koukam na to,,,,primo vod notare....ale prenechavame ti 2 gramy bile vdovy jako diky za vzornou spolupraci))))))... a prectete si, prosim, JindRuII, je to mazec...)))

sidonia
07. 07. 2007
Dát tip
hele posilam ta prvni je lexus naprostej ty dalsi dve uz sou jen tak ze srandy.)))

sidonia
07. 07. 2007
Dát tip
majetek??? i tu vilu??? i ty sperky??? i my nejlepsi huleni???? to snad ne!

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
..ty nevis..? laskus mi vyznavala, na kolenou prosila, svuj majetek vodkazala.....atd.---no, je toho vic..))

sidonia
07. 07. 2007
Dát tip
ja to nemohla vcera poslat no.. ja bychtvuj mejl mela mit.. ale ja byla zlita jak spina, vubec sem to nemohla poslat.. pak sem usnula a zapomnela na to.. a rano koukam, proc mam otevrenej mejl, adresar teda, tam jako ty.. rikam kurva kurva, c se to zase vcera delo...)))))

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
..jako by vo mne bylo...beru Fevarin (zpetny vychytavani serot. v krvi, akorat z kapacky se vratil, no do pice!!!)....... JAK SILENE TODLE DO MNE VJELO, JAK NUZ REZAVEJ DO FALESNYHO SVATEBNIHO DORTU!!!!!!!!!!

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
..tak todle je basen..ses vytah, musim rict...vobycejsna vec, ale sardinky v krvi...atd.---a doporucuju ti moc, houmlesku, JindruII tady nad tebou, na hovnoseznamu, tezky cteni, ale krasny.....a vsem vod terbe taky tady...mejl vod tebe, sodinie moje draha, nedosel, poslu ti adresu...kluci mi tu neco smrdlali s compem, mne dneska kapali, uz doma!!!!)))))....az do 16.))))((((((( text je suprackej, syrovej, dfo huby mne nacpanej, ale neuhnu...!***

avox
07. 07. 2007
Dát tip
dost drsné představy... přijdu jindy...

sidonia
07. 07. 2007
Dát tip
hej.. u nas uz se rozedniva..

sidonia
07. 07. 2007
Dát tip
honzyku....helel mi nejde t poslat mejl... jak to???

sidonia
07. 07. 2007
Dát tip
bodnutí šroubovákem dvě proti jednomu olalalalalallalallaal rozumim si.. po svem,...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru