Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mému prvorozenému

07. 07. 2007
1
7
626
Autor
BarunkaF

Kdyby lékař v okamžiku kdy ses na svět dral, při mně stál a nevyspával - mohl ses narodit na den před třiceti lety.

A kdyby ses narodil na den před třiceti lety,

nezůstaly by mi tvé oči plné slz jak bodec ostrý navždy vsazeny do paměti .

Při vzpomínce na tebe, by se mě pokaždé nezmocnila bolest svíravá ,myšlenka vtíravá, touha zoufalá….

Když jsi s námi „ žil „ nejen  chodit ses naučil.

A ačkoli tvrdili, že budeš v postýlce trvale lehávat,

tříkolka byla tvůj veliký kamarád.

Komíny z kostek stavěl jsi  trpělivě, pomaličku – kostičku na kostičku.

A jak ses jen panečku krásně smál ,když ti je bráška poboural.

Deset let…….

Zůstaly mi po nich na duši šrámy, prázdná náruč a ta bolest svíravá, myšlenka vtíravá, touha zoufalá…..zoufalá touha mámy!

Už dvacet let zůstáváš tam …..tam mezi sobě rovnými v společném světě uzavřen s nimi.

Prý je to pryč říkají ti co to neprožili.

Tak proč to stále, tolik bolí!

Není to pryč!!

Ale jen Bůh ví a já znám jak mi chybíš!!!


7 názorů


Oldjerry
08. 07. 2007
Dát tip
Barčo - není to žádný literární trhák, ale tak hutný obsah.... to se tu jen tak nečte. To je bolest, která zraňuje i čtenáře. Formalisté budou lpět na formě (ta není nic moc - ten starý stále citlivý problém co nemá řešení ti holt! nedovolil potřebný odstup), ostatní, co mají trošku život přečtený to budou s tebou chvilku sdílet a to ti přece šlo. V mém případě jistě... až budeš příště psát zkus i tu formu trochu vyladit. Tady u tohoto tématu to nešlo - já vím. Držím ti pěsti... Nejsilnější moment: Tak proč to stále tolik bolí ?Kdyby Bůh byl takový, jak si ho lidé představují - nikdy by to nedopustil....

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
...hele, Barco, mne je to lito a verim, ze kdyzs to sem frkla, ulevilo se ti, zes nam to rekla, no...v zivote se stavaj sileny veci a svet neni prilis laskavy misto...

neim, co na to mám napsat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru