Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda a.s.

11. 07. 2007
8
16
2361
Autor
jH

V poslední době je pravda zdá se úplně všude...

 




Tak kde má pravda sídlo?
Jakej má pravda základní kapitál?
Kdo má pravdu zapsanou na matrice?
Jak je na tom pravda s propagací?
A co celej marketing?
Je pravda dlouhodobě rentabilní?
Prodává se dobře na burze?
Dá se koupit její know-how?
Jaká je spokojenost zákazníků?
Mohl bych dostat aspoň letáček?

 

Nemáte?
Krachuje?
Mám jít radši naproti?
Lež říkáte?
Dejte mi aspoň vizitku...

 




16 názorů

No, aby řekl pravdu. Kritizovat umíš dobře zvlášť negativní kritiku, ale psát už tolik ne. : D

Delfín
17. 06. 2010
Dát tip
I já občas dumám, co je a existuje-li vůbec, fenomén zvaný pravda... Koukal jsem na to, co všechno jsi přelouskal. Kdybys zařadil do své četby i čtyřdílnou sérii knih o Jiřím Sovákovi, z nichž tři psala Slávka Kopecká podle jeho vyprávění, čtvrtou již po jeho smrti podle vzpomínek jeho ženy, našel bys, právě asi v tom posledním dílu, báseň o pravdě od neznámého autora, která se našla v jeho pozůstalosti. Je sice ve vázaném verši, ale velmi poučná a pravdivá. Řekl bych, že nemá chybu! Někde ji mám doma opsanou, třeba se dostanu k tomu , abych Ti ji sem hodil třeba v poště. Bylo by zajímavé znát autora!;o)

hypertenze
09. 06. 2010
Dát tip
Jo lež se prodává snadněji...dávám tip

tím je to horší.

jH
24. 05. 2010
Dát tip
vlastně to fauste vůbec vtipný bejt nemělo...

Snaha byla, ale nezasmál jsem se, narychlo splácaný, psaný v šalině, hodí se tak do rádia jako reklama na advokátní kancelář...

zlý_mýval
09. 05. 2010
Dát tip
Pravda neexistuje *

jH
18. 12. 2008
Dát tip
jasně no, pravdu máme tak trochu všichni :)

kapitan
18. 12. 2008
Dát tip
..marketing beru...Marx s kamarádem se ale docela sekli...jinak máš v textu vlastně pravdu..

jH
18. 12. 2008
Dát tip
mmm, moje šestnáctiletý básně... tahle báseň/kritika pochází z období, kdy sem si dost pohrával s marxem, engelsem, guevarou. studoval sem hotelovku v Prdelbradech, byl největší anarchista pod sluncem, nenáviděl monetární politiku vykořisťující svět, konzum, marketing, kterej nám tlačí do hlav nesmyslný "pravdy", potřeby, nutnosti a bůhvíco ještě. protože, co pro nás vlastně je PRAVDOU, v tý naší "demokracii"... tak nějak no :)

kapitan
18. 12. 2008
Dát tip
..Dobrý text..něco bych ubral,ale nejsem autor...

Ay´Le
11. 07. 2007
Dát tip
asi tomu nerozumim nejak..

???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru