Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hricka

19. 05. 2001
0
0
972
Autor
Sittah

proc ne

neznám a nepoznám co v sobě my lidé nosíme

nevím a asi ani nezjistím proč se tak mýlíme

nepovím sobě ani jiným co bych vždycky chtěla

neb jsem jen člověk

hříčka jednoho těla


Sittah
21. 05. 2001
Dát tip
Ne neodbihate :) Jinak hricka jednoho Boha, ..zni to dobre, hlavne po logicke strance, ale zustanu u hricky tela..byla to prece jen puvodni myslenka

Astalavista
20. 05. 2001
Dát tip
Kon: Tak když už - hříčka dvou těl, ale je mi to stále srozumitelnější v téhle racionální rovině, než se odvolávat na boha. A ještě na jednoho! Na kterého? Na Krista, na Alláha? No dobře to záleží na zeměpisných šířkách, ale ... Jak si napsala, tvé pojetí by zásadně změnilo celou báseň, protože Sittah se zde neodvolává na nějakou vyšší moc, ale na zcela obyčejnou reprodukci. O.K? Vždyť poslední řádky jsou - "vždyť jsem jen ČLOVĚK, říčka jednoho těla..." :-)

O.K. ale ne říčka, nýbrž hříčka jednoho těla.... :-))

Astalavista
20. 05. 2001
Dát tip
Kon: No jasně, to jsem celej já! Koukám, že jsme si tady z toho udělali takový malý diskusní fórum. :)

Jo, to jo....alespoň neodbíháme od tématu, že ?? :-)))))

...místo toho těla by mi spíše sedělo .... hříčka jednoho boha... :))

Astalavista
19. 05. 2001
Dát tip
Kon: boha? Cože? Ten v tom snad prsty nemá? I když prsty...:-)

co když ano ?? já nevím neb jsem jen člověk hříčka jednoho těla to tělo mi tam logicky nesedí..... neb jsem jen člověk hříčka jednoho boha ... může být kruté, zcela může změnit i pojetí a autorův záměr nicméně pro mě by to v tomto případě bylo pochopitelné...

Astalavista
19. 05. 2001
Dát tip
Beru, ale mám trochu jinej názor...:-)))

tak ho pověz ....:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru