Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Očekávání

15. 07. 2007
0
1
1356
Autor
anaisette

ta díra mezi uvědomováním si a životem může být fakt velká

Očekávání je pastička, kterou si sami klademe do cesty, největší podvod na světě – na nás samotné.

Celý život nás provází zklamání, nejčastěji z lidí, kterým jsme věřili….často se cítíme zrazení, opuštění, zmatení…a je to jen náš problém. Něco od lidí čekáme, uděláme si o nich a o tom, jací by měli být, přesnou představu, a potom se cítíme podvedení, když takoví nejsou. Velmi bolestně, ale bez váhání někoho vyškrtneme z našeho života jen proto, že nesplnil naše představy, o kterých ale on nic neví. Nebo někoho šroubujeme do své přesné iluze (často ty, které chceme mít nejraději), a když se tam nevejde, trpí oni i my.  Přitom nejlepší způsob, jak se zklamat, je přistupovat k něčemu nebo někomu s přesnou představou…

 

Špatné je, že i když to chápu, ještě nejsem schopná podle toho žít….jsem plná škrtanců, pokaždé dělám tu stejnou chybu, něco očekávám a bolest je pořád stejná…


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru