Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Asociálům

16. 07. 2007
6
17
3747
Autor
Milly

15.7.2007 Bazilišce a CrawlingChaosovi Trochu sen.... a trochu noční můra


Miluju vás, asociálové

je moc fajn ležet mezi váma

chytat hvězdičky


slyšet smích

vidět jiskry v očích

nemusí mluvit všichni

je fajn, když někdo naslouchá

ale mlčet tak, aby to bylo hezký

jde jen někdy

občas by člověk rád věděl,

co si kdo myslí

(taky proto,

aby se necítil být tak sám

nevítán)

(a)sociálně

někdy

vyjádřit pocit



cit

smích

17 názorů

Milly
04. 01. 2008
Dát tip
Děkuju....... :-)

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
Hm, taky jsem nevěděla, co říkat a proč. :-) Možná to tak nevypadalo, ale moc ráda někdy jen taksedím a mlčím s někým- dívám se do očí nebo tak.... S váma by to asi bylo fajn.

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
To nejsou komplimenty, nýbrž můj pohled na vás. :-)

Baziliška
16. 07. 2007
Dát tip
dík za komplimenty...nápodobně:)) jen mi přišlo, že tě tím odstupem asi zraňujeme...což bych nechtěla už mlčím:))

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
Baziliško- jakou smůlu pořád??? Hej, bavili jsme se spolu dost před tím? Bavili... Kdybych nechtěla, tak s váma nejdu. Fakt Ti nedochází, že jste pro mě moc fajn a příjemný lidi??? :-) Bych doufala, že po přečtení tohohle Ti to už dojde... Sakra, víš, jak moc jsem někdy asociální já??? I včera jsem se tak chvílema cítila. Poznala jsi to přece. Díky za úsměv.

Baziliška
16. 07. 2007
Dát tip
mělas´na nás smůlu...ale posloucháš se příjemně;)...já jen často nevím co říct a taky proč...a nepřišlo mi to celý nějak nepříjemný:))

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
darksky, ono to nemělo úplně celý nějak být- je tam to, co mě napadlo- a co já vím, proč mě kdy co napadlo (no, pokaždý ne.....). :-) Jsem ráda.

darksky
16. 07. 2007
Dát tip
no tak sem to mozna nepochopi jak to melo byt ale libi se mi to a chapu topo svem to je fuk :)

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
CrawlingChaos- když se teda zrovna neusmíváš..... :-) Ale jo..- já- asi bych se měla někdy víc klidnit a víc naslouchat i tomu, co není slyšet. Jo.

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
Hm, to koukám, že se to někomu líbí... :-) Darksky.... óóóóó, Ty tomu rozumíš- to je zajímavý- já úplně ne... :-)) CrawlingChaos: a kdo říká, aby ses měnil? :o) To byl jen takový pocit..... seš záhadnej... :-) Hej, jak má člověk poznat, co si kdy myslíš? Je to zajímavý.........

dakujeme:) v kazdom pripade ja sa asi nezmenim...

darksky
16. 07. 2007
Dát tip
slecno (skoro-prokleta-basnirko :D) smekam je to pravdive, je to zname a hlavne nepusobi to na me tuctove (mozna jsem jen malo precetl :o) diky a t* +N

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
Taková veleblbost- jen mě napadlo něco vám napsat- a vylezlo tohle...... :-) Takže avi vám! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru