Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dokola

17. 07. 2007
0
15
1008
Autor
Rézina

letmý pohled životem

zase.

stále znovu.

dokola.

svět je jako spirála.

vracíš se do stejných situací.

stále znovu.

dokola.

a dál se ti všechno vrací.

zase.

jako spirála.

...

15 názorů

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
mno teďko právěže polevím, neb pojedu vandrovat do teplých krajin (na Moravu).. =)) tak se nevzdávejte! =) (taky se omluvuju)

tak píchej zodpovědně a nepolevuj nic ve svým odhodlání!!! taky ti najdu nějakej věnec... teda jako vavřín (s omluvou autorce co jí tu plkáme :o)

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
však ale no ježiš no jsem to tak nemyslelo! =)) nechci upírat zásluhy ovavřínovaným ;) jen jsem vám chtěla ve vašem boji píchnout ;)

no dovol!?! já se možu s martinez strhat dyž nejsu v práci!!!

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
koník - né, takhle jsem to myslela.. děkuji za osvětlení, nebyla jsem si jistá.. =) no, chtěla jsem konečně pořádně číst, když to tu nikdo nepraktikuje..

co myslíš jak to myslím? :o) myslím tu vaší dvo/trojici kritickou co tu během dneška působila a pořádně se tu do toho obula všude :o) nebo ses ptala na můj nehluboký názor k dílu? :o)

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
Ay'le =D =D koník - jak to myslíš? =)

Ay´Le
17. 07. 2007
Dát tip
zda se mi to nebo v druhe pulce se opakuje to same jako v te prvni?:))

já jen hledím jak vy dva až tři ste se tu do toho pustili :o) pro mne na volné verše málo poetické nebo sdělné :o)

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
jaj, avi

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
Jerry, já mám pocit, že i první část je vratká v kotnících.. spíš bych řekla napsat něco jiného..

Oldjerry
17. 07. 2007
Dát tip
Od půlky bych to předělal... motiv se opakováním sice zdůrazňuje, ale jen za určitých podmínek. Tady to tím opakováním naopak rozmělňuješ a ztrácí to na vypovídací schopnosti.

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
jakože nesouhlasím, no

leenai
17. 07. 2007
Dát tip
hm. do stejné řeky dvěiks nevstoupíš, což? to už kdosi řekl, no..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru