Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brněnská tea party

21. 05. 2001
6
0
1289
Autor
SlyZALIN

Sepsáno zhruba od soboty večer do neděle ráno dvěma čajomilci, kteří si přejí zůstat v anonymitě.. ;-)) Jo hele, Sláji, sem se trošku rozepsal, doufám, že to neva.. ;-)))))

Vstupujem do ringu

s konvičkou Tung Tingu.

Vodní víla

potěšila.

Pak Bílý vlas,

šup! Už je v nás.

Jedna packa opičí,

ta nás přece nezničí!

Čajový král,

já bych si dal!

A náčelník opičí,

ten už s náma zacvičí.

Vodní víla

- ta už byla!

Phoenix Tanchung..

kde je ten zhong? ;-))

Železná bohyně

skončila na klíně.

Musím dojet

Che Shan Tuyet.

Přičichnu ke zhongu,

oddám se oolongu..

Pijem čaj z Vietnamu,

co nebyl v programu.

Azalin v pozadí,

buben mu neladí.

Čajujem, čajujem,

úplně se zčajujem.

Vyjdeme před chatu

v čajovém záchvatu.

S trianglem si Slájík zvučí,

jásá, křepčí, kvičí, močí..

Tak neděli zahajujem,

příště se zas zeSlájujem!!!!!! :-)))

 

 

 


Beketamon
28. 04. 2004
Dát tip
jojoj, asi dam avízo

AZALIN
29. 05. 2001
Dát tip
Verita: Tak to asi těžko.. kafe nevedem.. ;-)))

Verita
28. 05. 2001
Dát tip
Krel: jo jo, založíme fanklub kafe a Garfied bude čestným předsedou :))))))) Azalin: do čajovny zajdu ráda......a dám si kávu :)

Krel
28. 05. 2001
Dát tip
Verita: No..:-))) rozhodně nejsem proti.Kafe je prostě nej.

Krel
26. 05. 2001
Dát tip
přesně tak:kafe je prostě nejlepší...a nekamenujte mě, nic proti čaji:-)))))

Verita
25. 05. 2001
Dát tip
já stejně radši kafe :))))

AZALIN
25. 05. 2001
Dát tip
Verita: Ale no tak..... hele až budeš v Brně, tak musíš zajít k nám do čajovny.... :-))))

vlaštovka
22. 05. 2001
Dát tip
Jste trdla... zakuckala jsem se... a dostala jsem žízeň.... jenže po Železné bohyni ani památky a Vodní Víla už byla... mhmmm... sáhnu po Pu-eru, zůstal mi tu od večera... Frrrrrnk.......

rire
22. 05. 2001
Dát tip
učedník :)))))))) ROFL (rolling on the floor laughing) shuei xien, mňam :) copak si ochutnám teďko? :) ne, žádné vrecko, hezky sypaný čchi men mao feng :)

AZALIN
22. 05. 2001
Dát tip
vlaštovka: Nezoufej, Bohyně má ráda své věřící.. třeba ti zase odsype trošku své ambrosie.. ;-))

vlaštovka
22. 05. 2001
Dát tip
ROFL.... já z toho kuckání nevylezu... žďabilní zkratka :o))) Azaline, nezoufám.... Pu-erh je taky príma :o)

Bambulka
22. 05. 2001
Dát tip
:o)))))))))))) nejdřív jsem se dost lekla... a teď - před čajem na kolena klekla:o) vy jste teda čísla! tak tedy čaj s vámi...:-)

Cody
21. 05. 2001
Dát tip
:o)))))))))) tip

ViNiL
21. 05. 2001
Dát tip
Hmm... Tak do Dračí studny, hodil bych vás i vaše bubny. No dobře, ještě by se na tom asi dalo zapracovat :-)

Bix
21. 05. 2001
Dát tip
Jéééé, geniálne ! Ja som sa sčajovala zámerne včera pri učení na skúšku - vezmem si toto dielko ako návod na ochutnanie všetkého spomenutého, radšej ale postupne, nie naraz, :o)))

rire
21. 05. 2001
Dát tip
nonono, prrrr! >}
nemám moc rád výraz "zčajovat se" protože mám kamaráda, který je schopen se čajem opít(Touareg) a používá čaj jako náhražku alkoholu přesně s touhletou průpovídkou.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ale jinak jo :)))))))))))

rád čaj pro jeho klid a čistotu....
připomíná mi časy, kdy jsem pil z horských studánek
...zase přijdou

rire
21. 05. 2001
Dát tip
:) na brněnské čajovny mám moc příjemné vzpomínky :)

AZALIN
21. 05. 2001
Dát tip
rire: Povídej... ;-)))))

Sly
21. 05. 2001
Dát tip
azi - neva - je to řekl bych lepší... ale nezapomenu jak jsme zchvátili náturálnost na papír při svitu svíček, zpěvu ranních opeřenců a lehkosti úsvitu.Mimochodem ten bubínek, jak je utaženej, zní skvěle... Je to skvělé, dal bych TIPa, ale asi by to něčím zavánělo... čajem??? díky...

AZALIN
21. 05. 2001
Dát tip
Sly: TIPa dát nemůžeš, dyk si spoluator.. ;-))))))))))))))) A triangl ti pošlu andělskou počtou, esi se v brzké době neuvidíme.... a..... hmmmm.. můžu si na něj taky zahrát, že jooooo? :-))))))))))))

učedník
21. 05. 2001
Dát tip

když mě někdo rozchechtá, až skoro padnu pod stůl, nezbývá mi než
čeníšek :o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru