Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ta Vaše povaha česká (chodská, západočeská, severočeská, jihočeská, východočeská) ?

20. 05. 2001
0
0
1663
Autor
Morava

Jaká je česká mentalita ? Jaká je mentalita českých oblastí ?

pozitiva i negativa
Kašika
22. 05. 2001
Dát tip
Jé, clovrdíku jeden, co děláš v mým rodným městě? :-))) Bóďa: Praha? Miluju Prahu.....!!!!!!

clovrdik
22. 05. 2001
Dát tip
Kašiko, no coby ? :-)) Žiju tady od narození - konkrétně v Řetenicích :-).

Spvrivs
22. 05. 2001
Dát tip
Obecně bych řekl: provinční a zároveň unitaristická (to vysvětluje to zmizení Bílých Charvatů, Doudlebů, Lučanů, Pšovanů, Lemuzů, Lutoměřiců a dalších a snahu o smazání Moravců, Chodů apod.)

Kašika
22. 05. 2001
Dát tip
clovrdik: :-)))))) Tak mi to tam hlídej...Byla jsem v TP v sobotu na malinkatým kafíčku a dortíčku u mých klientů, tak jsem zkontrolovala, jak se vám daří a jak si vedete....Chováte se slušně, máte uklizeno, tak pochvala :-)))

Kašika
21. 05. 2001
Dát tip
Za Severní Čechy - mohlo by to bejt lepší...Ale zase s ohledem na fakt, že jsme tu na drsným severu, si nevedeme až tak špatně...Né?! :-))

clovrdik
21. 05. 2001
Dát tip
Jé, Kašiko, ty seš z Mostu ? :-)) Teplice zdravěj Most :-)))

Vio
21. 05. 2001
Dát tip
Proč jsem sem lezl? ufííí ;-)))

JiKo
21. 05. 2001
Dát tip
Já si myslím, že JO! A je to můj názor

Jochanien
21. 05. 2001
Dát tip
dativa...sativa.... pativa.....mativa... basa piva:-))) hospoda zpívá Ema má maso jó my se máme:-)))

Bóďa
21. 05. 2001
Dát tip
A středočeská.....Praha zdraví Most!!!!!!!!!!

Prokletí
20. 05. 2001
Dát tip
nazdar bazar m. 8c(((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru