Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedulezite...

18. 07. 2007
0
1
479
Autor
Pas encore!
Zatimco kracis rozkvetlou zahradou krasnych snu, mam slzu na krajicku.... Tvuj krasny usmev ve me vzbuzuje ty nejkrasnejsi touhy, ktere tolik odmitas... vsak moji nejvetsi touhu nikdy nepoznas..... Uz nic nerikej, nemam naladu poslouchat tvoje \"kdyby\".... miluji ciny, ne reci, ktere jen krati vztahy... tak konej, kde jsou vsechny tve schopnosti... miluji te, vsak kde jsou vsechny tve sily... kde je vsechna neznost.... potrebuji te, potrebuji, abys me hyckal,mazlil, pritisknul k sobe a miloval... Uz nic nerikej, obejmi me prosim, touzim po te neze, libej me... rikej hezka sluvka... potrebuji citit tvoji lasku, potrebuji citit tvoji nehu, potrebuji pocit bezpeci... Uz nic nerikej, prosim, obejmi me, chci byt jen tva, milovat te, a videt tvuj sladky usmev, ktery ti tolik slusi a je tak vzacny... Miluju te, chci ti dat vsechno, to nejlepsi ze sebe, prosim dej mi prilezitost ti ukazat moji lasku, kterou tak tezko dokazu vyjadrit... Prosim, dej mi prilezitost ti darovat aspon par chvil stesti, porozumeni a nehy... kam se podel nas krasny vztah? jen touha, ta dnes hybe svetem, zastavme tyto otresy a at se zeme otrasa pod nasi velkou laskou :) Preji ti tu nejkrasnejsi zahradu, po ktere budes moct kracet, abych se i zitra mohlka od srdce smat se svym milovanym... Preji ti ty nejlehci kroky po jarni trave, abych i zitra mohl vnimat lehkost tveho smutneni... Preji ti ty nejkrasnejsi sny, abych i zitra mohla obdivovat ten nejkrasnejsi usmev na celem svete :)

1 názor

Pas encore!
19. 07. 2007
Dát tip
Je to lepsi nez ty smutne verse,ktere si napsala pred tim

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru