Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svůdník

21. 07. 2007
6
12
1613
Autor
Otakar Hlas

 

Když padaly kapky chladný

                                      zneuctěný rosy

a malá Marcy

                  věsila vyprané kalhoty

na věšák před mými okny

          vypadalo to jako by

visely strašáci z vousů

                                  starého neznámého bezdomovce

                                           kterej uměl hrát na harmoniku

                               jako nikdo jiný

      HRÁT na oprýskaném pomníku

 

                             --- je to groteskně tesklivá tvář světa

                     malej cinkající pláč

v brašně obyčejného kluka

 

 


12 názorů

neroušek
19. 01. 2009
Dát tip
***********

Milly
21. 09. 2007
Dát tip
brek.. díky za avi. Nejěka mi tohle nic neříká teď.. a na jinou kritiku se necítím...

jt
18. 09. 2007
Dát tip
brek.> je tam tolik přídavnejch jmen, že fakt nejde nenapsat, že to je ukecaný .. a navíc takovej jeden obraz, okýnko do jednoho příběhu, kterym se nejde rozhlídnout moc do stran - tohle fakt nic moc, ale - za avi každopádně dík - rád si počtu nový autory a pochybuju, že jich stíhám číst tolik, kolik by si to zasloužilo ..

IVO
17. 09. 2007
Dát tip
Nemůžu stihnout přečíst všechno, a zrovna tohle je docela stravitelný menu.Díky, breku ,za avi. *T

papouch
16. 09. 2007
Dát tip
mi se nelíbí, no ... bych držel zobák, ale dyž jsem dostal avízo, tak pípnu .. nelíbí, no :-)

domin.go
16. 09. 2007
Dát tip
njn...MNĚ.)) ne,nevadí...mně se to líbí,)

domin.go
16. 09. 2007
Dát tip
prosimtě...viselI !!! jinak se mi to líbí taková pěkná momentka a ta marcy tam sedí...mám rád jména v textech,když sou citlivě použitý... dík za avi...ale...proč mě?.))

aj mně, jen zas jedno slovo - věsila - mi nějak nesedí :o) zas buď jednorázově - pověsila nebo že to právě dělala, tak věšela... já vím, možná nemám dost jazykový fantazie a ona fakt věila :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru