Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inštinkt (ne)závislosti

22. 07. 2007
0
2
362
Autor
anarch
V tomto svete žijem, dýcham a sa smejem, v tomto svete čakám, makám a stále neviem, prečo mi môj osud do očí sere. Nemám nič čo ma na tomto svete drží, tak budem smelý, zlý a drzý. Niesom ako Vy, falošné tváre a pretvárky, nie, nie, ja nemám rád takéto hrátky. Nasadený úsmev a ramená do korán, pričom dýka za chrbtom a uštipačné slová. Nie, nie ja nechcem toho veľa, stačí mi žiť život skromný a bez strachu, chcem...chcem len... chcem len tvoriť texty ktoré sa mi páčia a mať pritom milované dievča, ktoré by ma malo nadovšetko rado a ktorému by na mne záležalo. Stále chcem vzduch čistý dýchať, na plynovú masku a život v bunkry môžem nasrať. Jadrová vojna - to je slovo z ktorého mám strach, tú vojnu tvoria charaktery, ktoré vôbec nemám rád. Jadrové rakety namierené na nás, na ľudí, ktorý nestrácajú svoj hlas. A tak sedíme, myslíme a sledujeme, ako tento svet do záhuby speje. My nesúhlasíme s tým čo si myslíte, že svet je krásny a bezpečný a že mi trepeme iba samé nezmysli. Nepáči sa nám že svet je na nás zlý, a že nás nenechá snívať naše mladé sny. sny plné ideálov a nádeji, plné nápadov a ideí. Prečo by sme mali veriť v boha jediného, toho napoly človeka skazeného. Nie, neverím v cirkev skorumpovanú, neverím kňazom úchylným, Je to iba veľký biznis na ovládnutie ľudskej mysle, veľké právo ako robiť veci hnusné. Nechcem robiť veci po vašom, ja som spokojný s tým kto som. Rád vidím veci aké sú - reálne, nie, nie, ja nedívam sa na ne cez ružové okuliare. Som tým čo mám a mám to čím som a ak mi niečo chýba snažím sa byť lepším človekom.

2 názory

najprv by som sa dotkol formy, akou podavas svoje myslienky - myslim, ze tie rymy tomu vobec nepridali, naopak - ja beriem rym ako ozdobu a toto sa tym stava prezdobene a nasilne, co sa nehodi k surovemu obsahu... no a obsah, ako vravim, ten je surovy, znie to kruto, ale jaksi si nepovedal nic nove... radim pisat a pisat... este som ti chcel odporucit jedneho basnika... punkoveho billy childish

...myslim ze to su len dalsie floskule nabubrele... ...ani o krok posun od tvojich inych veci... ...plne skazeneho skorupmovaneho sveta... ...literarne mi to pride rovnake ako tie predtym... ...my pride ze tam obcas melies piate na deviate...zo siroka odsudzujes vsetko a vsetkych...akoby nahodilo nahadzane na obrazovku... ...nikedy to neuveritelne drhne..napr. o tych hratkach...velmo kostrbato...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru