Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2+1 zdarma

23. 07. 2007
5
13
1918
Před úřadem práce
slétají se dravci,
neskutečná láce
práce je dnes v akci!

Dravec štěstím bledne,
dvě za cenu jedné!

13 názorů

Áda116
15. 05. 2009
Dát tip
Tak dnes první úsměv :) *

Áda116
15. 05. 2009
Dát tip
Tak dnes první úsměv :) *

Marcela.K.
11. 03. 2008
Dát tip
Máš tam nervochirurg. Víš, proto tu jsem, abych se bavila...někdy holt narazím :-) třeba se časem naučím i "udržet se". Ale na tebe jsem narazila ve chvíli, kdy jsi mi vysloveně "sedl" ...takže tak. čau :-)

myl: Doktor? Snad leda doktor přírodních vět... Souhrnně díky za Tvoje díky :) tipy a hodnocení; jsem rád, že pobavilo.

Marcela.K.
07. 03. 2008
Dát tip
Seš doktor to je jasný! :-))) Opravdu mi dnes není dobře. Přečetla jsem si Tě celého a teď se tu řehtám...dík!!!*** :-)Bohužel mohu dát jen jeden tip, tak alespoň tři hvězdičky.

Markel
29. 07. 2007
Dát tip
srandičky, to je moje, líbilo moc - T

j. nick
23. 07. 2007
Dát tip
dvě práce za jeden plat, to byl vždycky můj sen:) pjekná blbůstka:)

martinez
23. 07. 2007
Dát tip
myslím že je to dobrá teorie :o)

Fantazie, nakonec se tu každý dozví, co potřebuje; nečekal jsem, že to bude tak osvětové dílo :-D Jen já stále nerozumím tomu, proč je tady v ulici před pracákem pořád ta fronta. Zůstanu u teorie s akční slevou...

martinez
23. 07. 2007
Dát tip
já zas nevěděla co je práce... :oD

Výborně, už za to to stálo, nic víc v tom nebylo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru