Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nič

23. 07. 2007
3
7
1051
Autor
Juro
len tvoje tričko na operadle stoličky s tvojou vôňou Old Spice na zlatých pieskoch si mal nohy ako kristus

7 názorů

Háber
14. 01. 2008
Dát tip
chápem*

čtyřicet
24. 07. 2007
Dát tip
Je to dobré. Nedopovězené. Člověk to přečte a ještě to v něm zní.

čtyřicet
24. 07. 2007
Dát tip
Je to dobré. Nedopovězené. Člověk to přečte a ještě to v něm zní.

...takto... ...prvyplan...ktory mi napadol ze ciel bol napisat basen z pohladu homosexuala...a to najma preto ze si to utal na tom kde uz definitivne prezradas ze je to on... ...tym padom akoby tam bol na to kladeny doraz... ...ale mna to nejak neprekvapilo... ...ak to vnimam totiz ako ciste vyznanie...tak mi to pride nejake nedokreslene...uz bolo spomenute prolog basni...asi sa s tym da celkom suhlasit... ..navyse spolu nejak neposbia..akoby od seba odrhnute..hm... ...pre mna tato zatial nie... ...ale rozhodne si pockam na dalsie...

martinez
23. 07. 2007
Dát tip
mně to přijde jako prolog k milostný básni... nebo úryvek... prostě něco kolem dokola nebo k tomu a byla bych spokojená :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru