Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpovězte na otázku...

23. 07. 2007
1
9
1328
Autor
anula16

Jeden bod z konverzačního seznamu pana Roberta Fulghuma

Odpovězte na otázku, kterou vám nikdo nepoložil. Odpověď kterou znáte, ale nikdo se vás na to nikdy nezeptá a vy s tím nikdy nezačnete.

 

Ano, mám vzor.

Znám jednoho člověka. Ten má velký plány. A taky má na jejich dosažení.

Lidi mu nevěří. Spousta lidí si myslí, že tohle je prostě nereálné. Nikdy to nemůže dotáhnout až tak daleko.

Jednou mi řekl, že talent je odvaha začínat stále znovu.

To, co mi pořád chybí. Jakmile mám před sebou možnost, praštím s ní. Vždyť je to těžký, proč bych to měla dělat, když to nemůže vyjít?

A pak se mi taky přiznal, že se bojí. Bojí se budoucnosti, bojí se toho, že všechny jeho vymakaný plány selžou.

Zaskočil mě tím.

 Moc.

Jeho slova mi celou dobu dodávala odvahu. Vždycky mě dokázal „nakopnout“ k odvaze do něčeho se pustit. Jít do něčeho – čehokoliv.

Jenže i přes všechen strach a všechny překážky se nepouští svého cíle. Jde si za ním. Přese všechno.

Sám neměl lehký život. Prožil si svoje. To ho táhne dál a dál. Chce jim prostě ukázat, že na to má. Dokázat to i sobě. Že když člověk má opravdu velký odhodlání a chce něčeho dosáhnout, tak může.

A já – já mu věřím.


9 názorů

anula16
18. 08. 2007
Dát tip
Děkuju:) Já taky. Jeden ze dvou lidí, kteří mě donutí se nad sebou zamyslet. O tom druhém jsem to psala ;)

Amiška
28. 07. 2007
Dát tip
já miluju Fulghuma *

StvN
24. 07. 2007
Dát tip
Sweet sixteen:))

anula16
24. 07. 2007
Dát tip
Díky všem za kritiky. těša: Je to z jeho nové knížky Co jsem to proboha udělal? Napsal více úvahových knížek (např. Všechno, co opravdu potřebuji znát, jsem se naučil v mateřské školce; Možná, možná ne, a dalši. Je to (aspoň pro mě) velkej člověk:) Pirka: :) a proto jsem to napsala

StvN
24. 07. 2007
Dát tip
Šašek.

Honzyk
24. 07. 2007
Dát tip
...ja tohoto ruzoliciho spisovatele rad nemam, pomoci si nemuzu...

Pirka
24. 07. 2007
Dát tip
Věř mu - má pravdu :)

Fouraix
23. 07. 2007
Dát tip
nevim, to je na mě moc složitý [hlasuj - toto je kvalitní názor] 1226

těša
23. 07. 2007
Dát tip
a co je to za seznam? a kdo je ten člověk? vypadá to docela zajímavě, já si na tyhle otázky odpovídam celkem často a rád.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru