Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Takze preco bol zmazany nick Honzyk a kto bude dalsi?

25. 07. 2007
0
85
647
Bude este dlho trvat tato obmedzenost a neschopnost vedenia riesit problemy a komunikovat s ludmi?

Aky pocet a akych uzivatelov si na Pismaku praje vedenie, ze zmazalo uz pomerne velke mnozstvo aktivnych autorov a redaktorov?

Mam sa bat aj ja?

Mame sa bat vsetci?

85 názorů

co je mozne? ze zakapem? to je snad aj pravdepodobne jebe? bohuzial nemam:) alkohol by ma dorazil...

preto dufam, ze dovtedy zakapem

dpc, nestras

no to hej, len niekedy to tazko rozoznat

thalina, nestylizuj sa do ulohy mucenicky, to budes taka ako ti, ktorych za to kritizujes

martinez
26. 07. 2007
Dát tip
teda ten výlev je fakt poznamenanej pokročilou hodinou, tož avi asi jen pár lidem... třeba teda hlavně Velle...

martinez
26. 07. 2007
Dát tip
a su mazaná a su - než sem to sem všecko sepsala, písmák mě vykop... ale já si to před odesláním stčila do schránky, jupííí :o) tak dovčil sem byla jen mazaná a díky Derovi možu být aj smazaná... /aj s koníkem, Dero?/ - to je evoluce :o) pořád su proti mazání - pokud má Vella pocit že je v právu a že ostatní se něčeho dopustili, zarazila by všechny spekulace kdyby ty jejich inkriminovanosti nechala všem na očích aby viděli a posoudili sami... takhle sou to všechno jen tanečky kolem horký kaše - pár lidí tu do problému vidí ale vždycky tak maximálně dva tři z úplně stejnýho úhlu bych tak tipla... nevyznám se v zákonech, posuzuju většinu věcí logicky a logika mi říká že mít veřejný server pro uživatele zdarma je věc osobního svobodnýho rozhodnutí - asi bych jim to furt neotloukala o hlavu, těm obyčejnejm amatérům - to je jako pozvat si návštěvu a pak jí vyčítat vodný stočný a vůbec celý inkaso... chápu že je s tím práce a výdaje, ale nikdo z nás nikomu nedrží revolver u hlavy... všechno je dobrovolný - žádnej ze serverů na kerý sem nakoukla není placenej, a myslím že nikoho z uživatelů nic kolem provozu nezajímá - hlavně aby to fungovalo... když už ta možnost je... netvrdím že bych se nechala zrovna já někým urážet - učila jsem na základce a jako "pančelka" sem taky měla "moc" trestat a vykoupat kdekoho z těch žáčků... a kolikrát sem aj měla chuť jim to pořádně osolit... ale ono je to mozkem účinnější jak "silou" a asi už su ospalá že plácám - prostě mazání a blokace a zadržování děl sou mi proti srsti - ne každý může jednoduše zálohovat - já mám uložený dílka ve wordu - ale třeba kritiky sou pro mne taky důležitý, celej písmák je pro mne tak nějak provázanej že v tom wordu sice mám základ ale bez koření a omáčky... a eště dodatek - občas tu někdo operuje redaktorama a redakcí a jejich rolí - nemyslím že by v tomhle problému hrálo roli esi je někdo redaktor nebo ne... redaktoři tu nejsou jako údržbáři ani jako policajti nebo bachaři přece - maj číst a kritizovat /a to mě nějak teda včil nebaví v tý atmosféře ani/ - ne dělat politiku - tak to aspoň vidím já... kdo mě dočet až sem, tož dík a brou :o)

? akoze kazdy uraza kazdeho ? to si nemusim predstavovat...

KILL11
25. 07. 2007
Dát tip
Takhle nějak si představuješ tvář písmáka?Tak to potom Ok...

ja som videl urazat mnoho inych ludi, ktori neboli vymazani... to je vyhovorka

KILL11
25. 07. 2007
Dát tip
promiň, zapoměla jsem ti k příspěvku výše poslat avi, stř.pr.

KILL11
25. 07. 2007
Dát tip
"JÁ JSEM HONZYKA NIKDY NESLYŠELA NIKOHO URÁŽET..."´=tak to máš hodně krátkou paměť, střevo prvokové. Vždyť Ty sama jsi se před 2 dny účastnila vysmívání Honzyka, když mimo jiné označoval někoho "tupounem" a odkazoval jiné na "hrozné" autorovo dílo. Ohromně jsi se s ním bavila. Nejsi ani trochu férová.

jj:)

Nicollette
25. 07. 2007
Dát tip
Honzyk byl smazán..??

teda $id :)

Dero, len ma nenapada celkom, akym filtrom tam naspecifikujes, ze chces prave svoje diela... kedze tu sa vsetky diela ziadaju pomocou parametru &id ale neinstaloval som to, neviem...

Dero
25. 07. 2007
Dát tip
a nebo je ještě jedna dobrá věc, udělej si na internetu blog nebo stránky(přes estranky je to docela sranda)a tam ti tvý díla už NIKDO nevezme A tohle přesvědčení pramení z čeho? Pro eStranky.cz jsem pracoval a nic důležitého bych na nich bez zálohy nenechal. Mimochodem, na zálohu celých webů je ideální program s názvem HTTrack (vyhledáte pomocí Google).

sidonia
25. 07. 2007
Dát tip
pouzivam jen firefox.. mrknu na to, ted musim letet, dik

najprv ti treba firefox... a potom toto rozsirenie... s ktorym mozes stiahnut zo stranky viacero odkazov... https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/201 su mozno aj ine... ja mam hento

sidonia
25. 07. 2007
Dát tip
jakej program? ma tu toho na muj vkus celkem dost a po jednom se mi to delat nechce:)

Juro a vies aj o co ide? Renas, ak by si chcel zalohovat svoje diela, existuje program, ktory to stiahne vsetko naraz... ze nemusis po jednom. ak mas mozillu, tiez to mozes tak urobit.

Renas
25. 07. 2007
Dát tip
a co sa tyka honzyka, tak neviem preco ho zmazali... neviem a nemali to robit...

Renas
25. 07. 2007
Dát tip
ja byx sa bal, ze keby ma zmazali, prisiel by som o veci co som napisal, lebo ix mam len tu

Juro
25. 07. 2007
Dát tip
súhlasím s thalinou.

Norsko
25. 07. 2007
Dát tip
jiko obnoven, papouch obnoven, o honzykovi nemluvě ostatní ne ptám se proč

Milly
25. 07. 2007
Dát tip
Ach tak :-) Nařčení je obvinění z něčeho. Ptám se na to v redakčním fóru teď, taky se mi to celý nezdá..- uvidíme....

Milly: "nie" vsetkemu co si povedala:) Honzyk nespamoval (ak ziadost o komunikaciu nenazyvas spamom) - spam je opakovane nevyziadane rozosielanie tej istej spravy vacsinou za ucelom reklamy. Co sa tyka porusovania autorskych prav... S ohovranim to iste - nikoho som ho ohovarat nevidel. Neviem co znamena narcenie, ale iste je to silne obvinenie (podla mna opodstatnene), na ktore mala Vella reagovat a ukazat, ze je neodovodnene. Zmazanim vo mne vzbudila podozrenie, ze az take iste to neni... Nie, nespytal som sa osobne, lebo som sa chcel spytat verejne, viem co robim - aspon takymto (trapnym) sposobom vyjadrit Honzykovi podporu, inac to neviem.

teď jsem si všimla, že nahoře jsem napsala: "No, možná tím někomu udělám radost, někomu nadzvednu mandle, někoho i urazím a někoho rozesměji - právě od toho je, dle mého názoru, literární server"... ...já osobně vědomě na Písmáku ještě nikoho neurazila a ani to nehodlám dělat ...doufám, že za to, co jsem předtím napsala, nepoletim...:))))))) /bylo to pod vlivem emocí... óóóó mocní, odpusťte:D:D:D:D/ no uvidíme...

Já sem Honzyka N I K D Y "neslyšela" nikoho urážet... a dám za něj klávesnici do vohně...

sory za chyby... korekce ale nedělám, bylo by jich moc :)))))))))))

jejda, uz nejsem usmevavy... :-(

zjisti... už dávno myslim...:)))))))))))))

no... musela sem si to zjistit... ale Honzykovo smazání nechápu... nenene

teď se mě zeptáš proč? :))))))))))))))))))

jo vim...

...hlavně to Thal, neber osobně, proti Tobě nic nemám aj Tě mám docela ráda :))

Za prvé... smazaní nebyli rozhodně nanicovatí a za druhé, kdybych měla vlastní server, rozhodně by nebyl opředen takových snůžkou pravidel, která bych se rozhodla užívat ku svému pochodlí, prospěchu et cetera... Netvrdím, že jsem stoprocentně obeznámena s danou situací, ale k vytvoření mého názoru mi postačí to, že Vella maže autory /kteří, podle mě, nijak významně do chodu Písmáka nezasáhli, dokud je Vella vlastně určitým způsobem nepopíchla... protože kdyby například mne někdo mazal, budu se sem vracet jak přízrak.../ ...vždyť je ta celá situace nechutná...

thalino: píchej si do čeho chceš... ...já osobně se dopouštím pouhé polemiky... na Tvou adresu se zde ovšem zřejmě sneslo pár antipochvalných hesel... ale to je snad normální, ne? cos čekala... že napíšeš vivat Vella /zrovna v takový idiotský situaci/ a všichni Ti budou líbat ruce? musíš se smířit s tim, že když si řekneš svoje, budou na to ohlasy /to bys musela být daunik nebo autista, aby Tě všichni brali s rezervou/...

Milly
25. 07. 2007
Dát tip
Hups, co "nie"? Jakož nezeptáš?? To vidím, no.... :-) Já se jí právě ptala už včera- a dnes mi došla odpověď...., kouknu na to víc.........

nie

Milly
25. 07. 2007
Dát tip
Chaosi, teď mi přišla odpověď od Velly. :-) Za hrubou pomluvu, za spam a za nařčení, že jsou na Písmáku porušována autorská práva- psala Vella... A můžeš se jí přece zeptat v poště sám- to se spíš dočkáš odpovědi, než když založíš diskuzi........ .-)

niniw
25. 07. 2007
Dát tip
velličenstvo kat Byl hrozný tento stát, když musel jsi se dívat, jak zakázali psát a zakázali zpívat.

já jsem se už vyjádřila... jestli nechápeš... Tvuj problém, thalino... napsala jsem to i pod Jamesovo dílo... Mimochodem není nic horšího než lidská pasivita a lhostejnost...

aha, a ked ich nemaju zalohovane? ked im ich vella odmieta poslat? keby si to sledovala, mozno by si si vsimla, ze zo vsetkych uzivatelov sa literaturou najviac zaoberali ti vymazani (prave preto, ze su aktivni, vidia co sa deje, zalezi im a vyjadria sa k tomu) takmer nikto nekomentoval v poslednom case tolko, kolko hoznyk

Thalino... myslím, že nechápeš podstatu věci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo, thalina, takze z toho co vravis mi vyplyva, ze v podstate je to jedno, co sa na pismaku deje, ved o nic nejde... lenze o nic nejde mozno tebe niekto vymazany do pismaka vrazil dost vela casu, usilia a nieco vybudoval... preto zamrzi, ked sa ides prihlasit a uz sa neprihlasis... a ty to ospravedlnujes tym, ze je to len internet... aj tu ma vladnut ista korektnost ale a hlavne mi pred ocami ubudaju oblubeni pismaci... k tomu, ze si tu cloveka vsimnu amateri iba... kto si vsimne knihu zapadnutu niekde na policke?

Thalino. Já nesnáším pasivitu a lhostejnost. Jestliže mne někdo smaže a já to tak nechám, vypovídá to o rigidním nezájmu o dědní okolo mé osoby, což je v rozporu s mým duchovním založením. Ptáš se, k čemu je, že si mne někdo přečte? No, možná tím někomu udělám radost, někomu nadzvednu mandle, někoho i urazím a někoho rozesměji - právě od toho je, dle mého názoru, literární server /jakýkoliv/. A když mu vládne absolutista, je to na nic /když si pravidla stanoví sám - já vím, že Vella to tu financuje, ale přeci jenom, že.../. Víš, pravidla je jedna věc a svoboda projevu věc druhá... Dero... souhlasím s Tebou...

Dero
25. 07. 2007
Dát tip
Dosud jsou mazáni výhradně literárně inteligentní uživatelé. Nebojí se totiž mluvit. Vlastně už jich chybí smazat jenom pár - doporučoval bych odstranit ještě například martinez, Jamese Juyce, satannáše, Ultrainfernala, střeva prvokova, stenose, ještěrku, Zlýho wětra a alterego kocoura. Potom tu konečně zavládne literárně sterilní láska/páska prostředí, kde nebude nikdo odmlouvat a kde se nebude nikdo o nic zajímat.

thalino... já se s Tebou nechci pouštět do pře, ale myslím si, že by se k Písmákovi takhle přistupovat nemělo, protože doba se mění a ať chceš nebo nechceš, komunikace se převádí do kyberneticých rovin a v hospodě u piva je čas minimálně stejně tak marný jako tady na Písmáku... ...a s tím vydáním veleděl... já na to třeba prachy nemám... a internet poskytuje příležitost k tomu, aby se díla i neznámých autorů dostala na světo světa a nehnila jak se říká na dně šuplete... Nemyslím to zle... ale nesouhlasím s Tebou...

vsetci sa niecoho boja:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru