Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z redakčního stolu II. - nová šéfredaktorka

26. 07. 2007
1
92
3605
Autor
Armand





Od dnešního dne mě ve funkci šéfredaktora dočasně zastupuje sidonia. Doufám, že k ní budete milí a laskaví. :) Jako šéfredaktorka má mou plnou podporu a řídí stávající redakci.

 

Jelikož sidonia není adminem, neobracejte se na ní prosím s žádnými dotazy a žádostmi, které by se týkaly technických věcí, provozu a správy serveru nebo řešení přestupků (blokace a mazání nicků). Tyto věci jsou plně v kompetenci Velly.

 

Děkuji

 










92 názorů

Armand
17. 09. 2007
Dát tip
Šéfredaktorství sidonie dnešním dnem zaniká. Ještě jednou děkuji že se věnovala řízení redakce v době mé nepřítomnosti. V současné době nebude post šéfredaktora obsazen nikým dalším. Stane se tak až k tomu bude důvod (nyní je fakticky šéfredaktorkou Nicollette, protože organizuje a řídí tvorbu písmáckého časopisu). Další vývoj událostí je teď v rukou nového majitele serveru.

Armand
17. 09. 2007
Dát tip
Šéfredaktorství sidonie dnešním dnem zaniká. Ještě jednou děkuji že se věnovala řízení redakce v době mé nepřítomnosti. V současné době nebude post šéfredaktora obsazen nikým dalším. Stane se tak až k tomu bude důvod (nyní je fakticky šéfredaktorkou Nicollette, protože organizuje a řídí tvorbu písmáckého časopisu). Další vývoj událostí je teď v rukou nového majitele serveru.

Induan
03. 08. 2007
Dát tip
To máš jedno, jak to kdo zkomolí, ale pořád se jedná o tutéž osobu :) - jiné jméno pro bohyni Athenu (nebo kýho výra) :) Ještě je to teda nějaká vesnice a pár dalších věcí, ale primárně předpokládám tu bohyni :) No a ta oblast na Marsu, tam se nachází hlavně známá záhadná pentagonální pyramida. S tou tváří si nejsem jistej, jestli je to taky tam, když tak se mrkněte na net.

Induan: neni ta oblast spíš Cydonia?

sidonia
02. 08. 2007
Dát tip
induan.. faaakt? to sem nevedela...

To je furt Noe, Noe, Noe.... A co Pišta???? Hadi nevděčný!!! :))

Induan
01. 08. 2007
Dát tip
1. Venuše nemá měsíce :D 2. Měsíce Marsu se jmenují Phobos a Deimos :D 3. Sidonie je záhadná oblast na Marsu známá tím, že její část má tvar gigantické lidské nebo mimozemské tváře. O-o

Zbora
30. 07. 2007
Dát tip
Zajímavé! .o)

Norsko
30. 07. 2007
Dát tip
proč mně nepíšeš a proč mně nevoláš kokote su tady a připravené :-)

tož popíjeli jsme, ne že ne...trochu a zítra možná hrozí ta praha mistře

Jezuita
30. 07. 2007
Dát tip
Nezveřejnil jsem nadarmo jako poslední dílko kuchyňský recept. Někomu by slušela vařečka v ruce docela vkusně, kromš pořádnýho klábrdouna-zajisté.

Jezuita
30. 07. 2007
Dát tip
Ad žádosti-To je zbytečný.Písmák nabral kurz a nezmění ho.Kdo chce kam, pomožme mu tam,...

romale
28. 07. 2007
Dát tip
ano ano - i to se stává, chce to fantazii - udělej ze sebe hajzla a pak se omluv - něco tě napadne...;-) jináč je to - vesele hlavou proti zdi dál v sladkém bezvědomí...! ale to víš...

romale
28. 07. 2007
Dát tip
Podporuju! - jenomže jak je možno si všimnout, situace se zřejmě má tak, že pokud se se staženým ocasem neomluvíš - svého nedobudeš... asi že to tak v životě chodí... ale to už se zase mě moc e-e týká... sám kdysi napsal takovou moc pěknou věc (která se bohužel nedá dohledat páč je tu všechno pěkné vymazané), proč z tadyma neodcházet... nemluvě o tom, že jiné servery se těžko mohou rovnat... ale na druhou stranu často a rád řeknu, že - mě ten pojebaný písmák kurevsky sere! ;-))

romale
28. 07. 2007
Dát tip
předpokládám Noe (kvuli tomu avizu), že oslovuješ mne... a vidim, že velké množství fantazie máš, páč byť mnohdy ženou cítim se být, na šéfa jsem to ještě nedotáhla... ale mohu alespoň slíbit, že půjdu ihned zrobit transparenty...! ;-)

Norsko
28. 07. 2007
Dát tip
džus: líbí se mi tvá snaha o perfekcionalismus, ale příště nezapomínej na mě, Norsko1 je v čudu a mám bloklou ip čus

Jezuita
28. 07. 2007
Dát tip
Každopádně jsem Raimunda zrušil, jako Jezuita si zde občas něco přečtu.Taková sračka, jak je "Z redakčního stolu I", nemá nikde obdoby.Z jakého důvodu tam byly uvedeny seznamy vybraných autorů, hodných a špatných, to je mi záhadou.

kurvy kurviacké, jebem, zdochněm vy hniloby

Tragicus
27. 07. 2007
Dát tip
Analogie byvaji prehnane... Aby vyznely. "Hyperbola". A o tve pozadavky mi slo jen v prostredni casti: "dosadenie morálne, ľudsky a odborne prijateľného človeka", ty prvni vlastnosti mne pobavili, done Quijote. O co slo hlavne, o tvou "vuhruzku", jako bych asi ja chybel CR, ty bys chybel pismaku... Par lidem? Mozna. Celku? Tezko. Ale nehodlam tady o necem polemizovat. Vase spory jsou na to prilis komicke.

Tragicus
27. 07. 2007
Dát tip
"Pozaduji, aby mi byl dan milion dolaru, na Ceske republice mi hodne zalezi, ale nejsem schopny zde setrvavat za kazdou cenu, tedy ne za ustupku ze svych pozadavku, proto v teto chvili nevylucuji a nemluvim." ___ Lidske, prilis lidske. ___ "Pozaduji, aby mi byly vraceny penize, jez jsem dal charite, protoze jsem idiot a penize, co jsem mel na chleba, jsem prohral v automatech."

Climaster
27. 07. 2007
Dát tip
ještě neobnovena!? :o)

Tragicus
27. 07. 2007
Dát tip
Congratulations and good luck.

sidonia
27. 07. 2007
Dát tip
ja te v redakci chci a budu si za tim stat:)

okay. jasně. ale o obnovení nicku prosím tak jako tak, i kdybych nebyla přijata za redaktorku. o to přece nejde. jde o to, že jsem chtěla cosi postavit a dá se říci, že provizorní stavba se vyklubala. A ta hnusná válka končí. Nemám už důvod tu nebýt. A i v nové práci toho mám teď o malounko méně, takže se zase můžu Písmáku věnovat :o)

sidonia
27. 07. 2007
Dát tip
mila reb, jak uz sem nekde uvedla, neni v mych pravomocech pridelovat status redaktora... kazdopadne.. co sem mohla udelat a udelala je, ze sem to oznamila ke zvazeni ostatnim redaktorum - moje (predevsim moralni) povinost:) dekuju moc za zajem, sem desne rada! dalsi krok je, ze to prednesu armandovi..:) jeste jednou diky!

jo sid - a pevný nervy kočko, pomůžu ti co to pude, máš mou maximální dočasnou podporu :o)))

naopak - to je to nejlepší, co se mohlo stát! ó děkuji ti ty ten velký vezíre tam nahoře! ************* hej sid, bereš mě jako znovuredaktorku? ************* ....s klidným srdcem tě nyní Vello prosím o obnovení nicku s celou databází, je-li to možné. děkuji. r13

sidonia
26. 07. 2007
Dát tip
co s honzykem? zjistila sem, ze na tohle sem kratka.. ze tohle nema v kompetenci armand, natoz ja tohle je zalezitost velly (uz sem nekolikrat rikala, ze se smazanim, nejen honzyka, nesouhlasim)

sidonia
26. 07. 2007
Dát tip
ja vedela, ze mi ten "zazitek" jednou k necemu bude:)

Craerassy
26. 07. 2007
Dát tip
sid....gratuluju!! vidííš, ještě, že ses se mnou vyspala, jinak bys tu funkci neměla....to já jen, aby tu zase nedošlo k nějakým pomluvám:-))))

Jezuita
26. 07. 2007
Dát tip
Pan Kotas, mám dotaz, kde je Honzyk?

sidonia
26. 07. 2007
Dát tip
ty me dobre znas? kdyby na tyhle vete byla kapka pravdy, tak by te ani nenapadlo neco takovyho psat ale to je vec, tvuj nazo, ze jo.. svoboda projevu apod. dekuji, zes me poctil svym vyjadrenim to je asi tak jediny, co ti k tomu muzu rict

Kokrouč
26. 07. 2007
Dát tip
NO on ten sraz taky nebyl zrovna písmácký, bydlím v podobných krajích co ty a dobře tě znám;) Je to od amarmanda čirej populismus, vybrat někoho populárního a přitom nablblou alkoloutku bez pravomocí. Rádoby demokratizace, když k vyhození posledního vašeho zajímavého člena se vás tupodaktorů prej ani neptal?? :-))) "armand povidal, ze jede nekam pryc a ze docasne by chtel, abych ho zastoupila v tom smyslu, ze bych vybrala par novych redaktoru, aby se" HAHAHAHA Hohóóó, naše nová šééfredaktorka, ó já se klaním:)) doufám že tu vejšku uděláš, páč tahle ji má taky:

Delahaye
26. 07. 2007
Dát tip
Ó marnosti, Tvé jméno budiž Šéfredaktor ...

sidonia
26. 07. 2007
Dát tip
mi povidej:)))))))

sidonia
26. 07. 2007
Dát tip
ja neprijimam.. ja jen vytipuju ty, kery si myslim, ze by za to stali:)

sidonia
26. 07. 2007
Dát tip
nerekla bych, ze sem popularni

sidonia
26. 07. 2007
Dát tip
kokrouc.. nejsem nazrzla!:)))) jo a ana srazy taky nechodim... zbytek tveho popisu je subjektivni, s tim nic nenadelam:))))) winter.. kouzelnou hulku mam objednanou na dobirku.. ocekavam v nejblizsi dobe:)))) norsko.. dycky sem myslela, ze za sebe dokazes bojovat sam:) soudruh.. jako by to ta morava snad nejak ovlivnila, co... eulalie.. dikes;)

tinja
26. 07. 2007
Dát tip
a nie je to jedno???...ja som napriklad este nevidela rozdiel medzi redaktorom, sefredaktorom a normalnym navstevniokom tohto webu..fakt..mi..to je..jedno!...

eulálie
26. 07. 2007
Dát tip
tak na to neplivejte, dokud se to ještě ani nerozběhl o ty jo james_tvoje obavy jsou, myslím, hrozně zcestný. armand neni přece nějakej krvelačnej maník, který za každou cenu se chce vrátit a domlátit to tu s tím že "s ním přišel zákon" v tomhle směru klid. paranoio:) sidonia -- druhej můj příspěvek byla podpora. bez ironie..

Tohle všechno má na starosti nějaký hooodně vypečený dramaturg, jinak by to nebyla taková psina :)))

james...armand nikdy neabdikoval...cize nemal co stiahnut...ak spravne chapem..ponukol len cast svojich pravomoci/povinnosti...ktore mal...stale by bol v "nadradenom"postaveni... ...stale by bol na cele... ...volby nebudu...a aj keby boli tak neviem ci by to bola vyhra...mozno len z hladiska nejakej diplomacie ci co... ...urcite by som odmietol vseobecne volby ako niektori navrhovali... ...idealnejsie riesnie by som videl v tom ako navrhovala rebeca/frontanabanan...v navrateni stavu z pred armandovej vlady...cize dosadenie zboru...na sefredaktorske miesto...otazkou je vsak jeho postoj...a taktiez postoj armanda a dalsich bojovnikov... ...ale toto je to nova situacia...a cas ukaze ako to bude realne zmaknute...ak sa radedakcia podari ozivit...a verim ze side sa to podari...chvalabohu...

Norsko
26. 07. 2007
Dát tip
doufám, že za mne budeš bojovat, milá sidónie já bych to udělal též (a nejsem sám) :-)

Winter
26. 07. 2007
Dát tip
Na druhou stranu nechme Sidonii trochu času: kdo ví třeba mávne kouzelnou hůlkou či okouzlí redaktory svým šarmem a oni zase začnou pracovat. A prácující redakce je slibný základu pro komunikaci :) Já ji teda držím palce a doufám, že se Armand nevrátí tak brzo...

Kokrouč
26. 07. 2007
Dát tip
To je ta nazrzlá vymaštěná hospodská primitivka, kterou jsem viděl kdesi na srazu? Hahaha:-))) ale takticky od Armanda překvapivě dobrý populismus. Ale nic víc, a vlastně se hlavně vůbec nic nezměnilo.

sidonia
26. 07. 2007
Dát tip
to James Juyce - jak sem se stala? tak jak rekl ass... armand povidal, ze jede nekam pryc a ze docasne by chtel, abych ho zastoupila v tom smyslu, ze bych vybrala par novych redaktoru, aby se ozivila redakce a abych spolupracovala s nikol na casopise, kerymu se ona venuje (tot vse z me "sefredaktorske prace") - no a kdyz mi to v redakcnim foru navrhl, tak sem si vzala den na rozmyslenou a zeptala se redaktoru, co oni na to, jesy je to okej, nebo jim to vadi a tak.. a jak rikal ass, bylo to okej.... - ohledne voleb noveho sefredaktora - mas pravdu, ja docasne zastupuju.. tzn. az bude armand zpatky, tak si to rozhodne, ja s nim o tom nemluvila, takze nevim...no, rozhodne.. spis bych rekla, ze by to mel konecne uvest na pravou miru:))) jak to teda bude a tak.)) - za podporu diky:) /reakce na prvni prispevek.. ze druhyho uz neni patrna:))))/

tesim sa a podporujem. ale objektivne - mohli byt tie volby

romale
26. 07. 2007
Dát tip
;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-) ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-) ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-) ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-) ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-) ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-) ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-) ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-) ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)

a přoč si do funkce nejmenoval třeba mě tam máte kurva pěkný bordel

juyce...navrh dal armand...a s vynimkou jednej blbej poznamky z mojej klavesnice...bola prijata kladne...usmev... ...podotykam ze ta blba poznamka neznamenala sidino odmietnutie...usmev...

JiKo
26. 07. 2007
Dát tip
Také bych se optal proč nač jakto atd... Po první spršce informací o chodu redakce... je tohle jak skok přes černou informační díru... žádná spojitost.

žůva žůva žižiži

bože, co je zase tohle za taškařici?:))))

dadíková
26. 07. 2007
Dát tip
už jsem toho prožila dost, bohužel, tak znám z praxe...:)

dadíková
26. 07. 2007
Dát tip
dobře.. v čem to šéfování bude tedy spočívat?

eulálie
26. 07. 2007
Dát tip
:)) fajne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru