Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bublina ze skla

26. 07. 2007
1
7
875
Autor
Kjuba
  Nevím,kde je konec. ..........ustavičným představám konce...

          Nevím kde sem začal.... a ani,   kde to začalo...

    .. sarkasticky..                                                       Jenom koukám..


Vrátil se zpátky... obraz moderní nicoty v nitru zatraceného....

       a navždy hluboko zmizel pocit nohy užírajících ...kolejí

  .. nekonečně...                               Čtyři kouty....a čtyři   pavouci.


Ideálem minulosti,.... v budoucnosti zaplatím dluhy.

    Nebudu zkoušet pěstí rozbít sklo.....

  ....paradoxně....                                         .... .  Je to jednoduší,než sem myslel....
                         
 
  Zapadnu na další čtvrtletí.....za rám vysněné postele:!

   Zakopu válečnou sekeru do prachu.

  .....Uboze...                                                      A Ikdyby ne,......Je to jedno!

7 názorů

Kjuba
09. 08. 2007
Dát tip
proste jenom spontanost

romale
07. 08. 2007
Dát tip
na mě zabrala - nemám problém - ta roztříštěnost funguje - je to možná alibistické - jako že se tim dá spoustu zahladit/omluvit - ale mi stačí když to rozjede kolotoč - velice faň!

Kjuba
29. 07. 2007
Dát tip
v klidu,sem byl nejak na dojezdu omlouvam se

Kjuba
27. 07. 2007
Dát tip
Pokud Kdy bůh rozdával představivost,tak to na tebe nezabralo

Natasha_
27. 07. 2007
Dát tip
Kromě toho, že by to chtělo korekturu, chtělo by to taky utřídit si myšlenky. Je to rozbité, vágní a tím pádem i nezajímavé - odnikud nikam. Pokud ta forma měla zaujmout, na mě to tedy nezabralo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru