Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Budoucnost

26. 07. 2007
0
8
398
Autor
Latr&Sakr
 
Vzduch syčí, voda bublá, půda horká jest,
promyslete si to, než vsadíte zemi do želez.
 
Výkřiky ze tmy linou se světem,
tak rozsviťme našim dětem.
 
Rozsviťme světlo, ať nežijí v šeru,
ať hledají osud ve správném směru.

8 názorů

Flavia
27. 07. 2007
Dát tip
námět dobrej, zvlášť tu třetí sloku bychom si sakra měli vzít k srdci... básnické provedení je ale fakt horší. Prostě mi to přijde moc prvoplánovitý a až moc ve zkratce. Zkus to přepsat, fandím tomu!

sidonia
27. 07. 2007
Dát tip
nejen forma je podivna.. i obsah:))

Petrusha
27. 07. 2007
Dát tip
teda tá forma b(l)ásnenia je hodne podivná ...

Latr&Sakr
26. 07. 2007
Dát tip
Bohužel, téma není šťastné! Ale chápu jak jsi to myslela. Chtěl jsem jen objasnit proč ta tvrdost. Diky za kritiku.

martinez
26. 07. 2007
Dát tip
účel mi ale byl jasný - já jen - ta forma že není zrovna šťastná, víš?

Latr&Sakr
26. 07. 2007
Dát tip
Martinez : myšlenkou nebylo zparodizovat, ale přitvrdit a obalit. A účel? Je v zamyšlení! Nikoho nezaujme běžnost, strohý fakt (devastace lesů, neredukované skládky atd...) neustále vtloukaný médii a v současné době tak všední, že není skoro postřehnut v záplavě informací! První sloka: tvrdost ----> zaujme Druhá sloka: média, všednost pro koho to děláme Třetí sloka: starého psa novým kouskům nenaučíš ZAČÍT MUSÍME U NAŠICH DĚTÍ!! Tak nějak ve zkratce. Nejsem ekolog, ale tak to cítím já.

martinez
26. 07. 2007
Dát tip
a eště si pamatuju na sarku&farku... bratranec? :o) proč tu vlastně není kategorie angažované poezie? takhle totiž nevím co s tím a esi to brát vážně... myšlenku chápu, samozřejmě ale ta forma ju přebila a zparodizovala

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru